Hi-Fi Rush ger oss kanske en hint om The Evil Within 3

Robot
Hi-Fi Rush ger oss kanske en hint om The Evil Within 3
Medlem

Stort hoppas på den. Ettan var bra, å tvåan bättre.

Medlem

Hoppas på The Evil Within 3 då jag suktat efter 3an i flera år nu. Hoppas detta stämmer.

GhostWire: Tokyo och HiFi-Rush är inget för mig även om de har fått bra betyg..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

ettan var bra, men tvåan var inte alls bra rätt så kass tyckte jag.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Divion:

Stort hoppas på den. Ettan var bra, å tvåan bättre.

Känner precis som du, men här går bevisligen åsikterna isär.
Nåväl, mer Evil Within vill jag hur eller hur ha!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Delad, hade gärna sett ett Hi-fi Rush 2 . Men om de nu kan komma på något helt nytt igen med lika bra mottagande som Hi-fi Rush ..... Ja då vill jag aldrig att de slutar experimentera.


signatur

It´s a me

Skribent

Hi-Fi Rush 2 > allt annat

Medlem
Medlem

The Evil Within 3 hoppas jag på. Tvåan var riktigt bra.

Medlem

The Evil Within var precis allt jag ville ha när det kom men 2an var tyvärr ett jäkla snedsteg! Hoppas innerligt att det kommer en 3a och att dom i så fall skippar den semi-öppna världen.

Medlem
Skrivet av Rhymst:

The Evil Within var precis allt jag ville ha när det kom men 2an var tyvärr ett jäkla snedsteg! Hoppas innerligt att det kommer en 3a och att dom i så fall skippar den semi-öppna världen.

Tycker precis tvärtom. Första spelet hade tveklöst större hype och sammantaget vart det en mer surrealistisk upplevelse. Konceptuellt var det också helt lysande. Synd att karaktärerna var så hopplösa, sammandrabbningarna slätstrukna, mekanismerna opolerade och skräckmomenten lama. Potentialen fanns men Mikami slarvade.

Uppföljaren kändes spelmässigt mer genomarbetad och gedigen. Det gick att smyga fritt och man kunde ofta välja fler tillvägagångssätt när det handlade om utforskning, strid och just smyg.

Medlem
Skrivet av Peer165:

Tycker precis tvärtom. Första spelet hade tveklöst större hype och sammantaget vart det en mer surrealistisk upplevelse. Konceptuellt var det också helt lysande. Synd att karaktärerna var så hopplösa, sammandrabbningarna slätstrukna, mekanismerna opolerade och skräckmomenten lama. Potentialen fanns men Mikami slarvade.

Uppföljaren kändes spelmässigt mer genomarbetad och gedigen. Det gick att smyga fritt och man kunde ofta välja fler tillvägagångssätt när det handlade om utforskning, strid och just smyg.

För mig är The Evil Within 2 lite som Resident Evil 4. Ett bra spel men som gick ifrån originalet lite för mycket för min smak. Nu var det länge sedan jag spelade båda spelen men det var något med stämningen i 1an som jag gillade bättre. Tyckte om att spelet var lite trängre. 2an blev för mycket action för min smak och tappade lite av mystiken. Dock är båda som sagt bra spel

Medlem

EW3 vill jag se. Knasiga spel som är underhållande


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar