Remnant 2 visar upp karaktärsklassen gunslinger

Robot
Remnant 2 visar upp karaktärsklassen gunslinger

Uppföljaren till Remnant: From the Ashes.

#Gunfire-games, #Remnant-2


Gnällkuk

Helt glömt bort det här första spelet, hur är det ni som spelat det? Är co-op bra?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Helt glömt bort det här första spelet, hur är det ni som spelat det? Är co-op bra?

Coop var roligt som attan. Det blev sjukt svårt på sina ställen men det var aldrig tråkigt. Sitter fortfarande och pratar om vissa bossar med min coop-partner. Kan starkt rekommendera om man inte testat det.


signatur

Eh is pretty cool guy!

Gnällkuk
Skrivet av Bjoertil:

Coop var roligt som attan. Det blev sjukt svårt på sina ställen men det var aldrig tråkigt. Sitter fortfarande och pratar om vissa bossar med min coop-partner. Kan starkt rekommendera om man inte testat det.

Najs! Tack! Wishlistade. är det begränsat till två spelare eller kan man vara fler?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Helt glömt bort det här första spelet, hur är det ni som spelat det? Är co-op bra?

Det första spelet va såpass bra att jag verkligen längtar att få spela igenom 2an, ett av mina "mest efterlängtade" 2023. Allt blir roligare med coop.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Najs! Tack! Wishlistade. är det begränsat till två spelare eller kan man vara fler?

Hade grymt kul i Coop med detta. Tror alla mina polare drog platinum på detta.

3 spelare är max i Coop

Gnällkuk
Skrivet av Adlyd:

Det första spelet va såpass bra att jag verkligen längtar att få spela igenom 2an, ett av mina "mest efterlängtade" 2023. Allt blir roligare med coop.

Skrivet av rosski:

Hade grymt kul i Coop med detta. Tror alla mina polare drog platinum på detta.

3 spelare är max i Coop

Topp! Tack för era svar, nu blev jag sugen 😁


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Första spelet hade sin charm, men skulle nog inte köpt det till fullpris. köpte det kraftigt rabatterat och spelade igenom allt inklusive DLC, hade inte direkt tråkigt men kan inte titta tillbaka på det som en rolig upplevelse.
Spelade dock solo, och som med allt annat så är det roligare med vänner.

Hade gärna sett någon form av endgame med lite kött på det, verkade som att alternativet jag hade var att spela om kampanjen om och om igen, kunde välja specifika delar och dom var randomizade med olika bossar osv, men kände inget behov av att göra det, fanns ingen morot så att säga.

Ge mig nått randomized som går upp i difficulty konstant där man bara är 10% av sin möjliga powerlevel vid kampanj slut, och sen något stort att grinda sig till. Tror Path of exile har gjort mig bortskämd när det kommer till progression i andra spel.

Medlem

Jonny, hade du knappt vaknat när du skrev detta?
l Remamnt: From the Ashes.
En uppföljare med namnet Remant 2

Skribent
Skrivet av LARRYLUKE:

Jonny, hade du knappt vaknat när du skrev detta?
l Remamnt: From the Ashes.
En uppföljare med namnet Remant 2

Haha, så jävla sopigt. Bra att nån är vaken iaf

Medlem
Skrivet av Bjoertil:

Coop var roligt som attan. Det blev sjukt svårt på sina ställen men det var aldrig tråkigt. Sitter fortfarande och pratar om vissa bossar med min coop-partner. Kan starkt rekommendera om man inte testat det.

Bro-bossen, eller det alternativa sättet att döda drottningen på.

Grymt coop-spel!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det första spelet har varit gratis på Epic vid ett eller två tillfällen. Jag försökte spela det men hade dessvärre problem med upprepade krascher så det kändes lönlöst. Ganska kul annars iaf.

Tvåan ser riktigt lovande ut.

1
Skriv svar