The Callisto Protocols första DLC skruvar upp svårighetsgrad och dödsanimationer

Robot
The Callisto Protocols första DLC skruvar upp svårighetsgrad och dödsanimationer

Svårare fiender, färre resurser.

#The-callisto-protocol


Medlem

Svårare fiender = kul utmaning , färre resurser = kul utmaning, sparkad tillbaka potentiellt timmar av progress när du dör = tråkig utmaning.

skulle gärna vilja se alla 3 som alternativ man kan customiza.

Medlem

För det var ju precis vad som behövdes.
Ge mig ett story-mode istället

Medlem

Spelet sålde dåligt och fick 68 på metacritic, och nu
pumpar de ut mer dödsanimationer. Intressanta prioriteringar de har.

Avstängd
Skrivet av tuxsmasher:

Spelet sålde dåligt och fick 68 på metacritic, och nu
pumpar de ut mer dödsanimationer. Intressanta prioriteringar de har.

Utvecklarna är onekligen inkompetenta. Detta spel floppade någit fruktansvärt. Spelet är fortfarande trasigt på pc, buggigt och gameplay samt story bland det tråkigaste jag upplevt bland tv-spel.

Medlem

Inte spelat Calisto men att ta betalt för mer animationer och en till svårighetsgrad måste vara höjden (eller lägsta) man kan gå för att ta betalt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

sånt dlc ska ju fan vara gratis.. makalöst

KoP
Medlem

Känns som att detta borde varit en kostnadsfri patch på sin höjd. 🤔

Medlem

svårighetsgrad som DLC?

Svårighetsgrad borde verkligen vara gratis

Medlem

Läste igenom o väntade mig +utökad story i DLCn. Endast svårighets grad tillagd? Wtf hur har de egentligen skött detta spel...

Medlem

Jaha ska den kosta pengar? Jag trodde detta var en kommande ny uppdatering haha. Inte för att innehållet i denna DLC är av intresse för mig. Mer story hade varit trevligt, det kan jag tänka mig betala för.

Medlem

Spelade 45 min och har inte haft den minsta lust att någonsin starta spelet igen.

Medlem

Kanske det snyggaste spelet någonsin gjorts iaf.

1
Skriv svar