Fragzone-Fredag om när helvetet kom till byn!

Robot
Fragzone-Fredag om när helvetet kom till byn!

Förutom Diablo IV-betan snackar vi en djävulskt bra Resident Evil-remake, en lika bra tv-serie (elleeer..?) och mardrömsbebisar.

#diablo-iv, #fragzone-fredag, #resident-evil-4, #the-last-of-us, #bildtext


Medlem

Jag brukar ofta skriva bildtexter, men jag har ingen aning vad jag ska skriva till den där bilden lol

Redaktör
Skrivet av herrPuffy:

Jag brukar ofta skriva bildtexter, men jag har ingen aning vad jag ska skriva till den där bilden lol

Först komma ur traumat, sen skriva bildtext.


signatur
Medlem

#bildtext
Att plocka ner saker från översta hyllan är jobbigt, men tack vare genetisk modifikation kommer det bli lättare för framtida människor.

Skribent

#bildtext
The Simsinflucers korat till årets DLC-flopp 2023.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Först komma ur traumat, sen skriva bildtext.

Haha sant!

#bildtext
Ingen trodde det först, men av okänd anledning ville simsspelarna spela ur förstapersonvy i fortsättningen.

FM-guru
F.d. Sisyr

#bildtext
Påskharen i den nya Sims-expansionen bemöttes med viss skepsis.

Medlem

#bildtext
*Med Manchester-röst á-la Spikey i Notthing Hill*
"Perfect shirt. And this a hat actually makes me look older! Off to the pub I say"

Medlem

#bildtext
Alla på dagis var avundsjuka på Jockes nya proteser.

Edit: Känn dig fri att byta ut "Jocke" mot "Emma" om det är ett flicknamn som efterfrågas


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Alltid kul att se Tomas dras ut ur redaktörsgrottan och få vara med i videoform! Mer Tomas i rutan!

Medlem

#bildtext

När daniel rakar skägget är detta nära ett självporträtt.

Stretchgoal årets spel 2023? För barncancerfonden!


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Gnällkuk

#bildtext

Arma barn... att bena ut det här kommer blir ett stående projekt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

#Bildtext

“The Gods Pause for a Moment to Contemplate Your Fate”


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

#bildtext

Kortare barn är bättre barn!

Medlem

#bildtext

Infant mutant ninja babies, kommer bli omdöpt till Infant mutant heroes babies, efter att Socialstyrelsen bestämmet att ordet "ninja" kan vara skadligt för barn och unga i Sverige. "Otäcka ord som ninja skall inte barn bli utsatta för i vårat PK land" skriver Anna-Gunnel Svensdotter, pressekreterare hos Socialstyrelsen, på twitter.

Medlem

Hur länge fick vi inte vänta på "Duke Nukem Forever"` och hur bra var det sen ?

Älskade Half-Life, Half-Life 2 var lite njae så jag ser INTE fram emot Half-Life III (Vågar inte säga 3 för den siffran existerar ju inte enligt Valve). Hade dom däremot släppt ett L4D3 utan några större förändringar eller Portal 3 så hade jag nog jublat utan tvekan


signatur
Redaktör
Skrivet av satarielmike:

#bildtext

Kortare barn är bättre barn!


signatur
Medlem

#bildtext

Efter ett oändligt antal expansioner skulle man tro att EA och Maxis skulle ha idetorka, men icke!


signatur

Videomupp

1
Skriv svar