Mer info och ny trailer för The Sims-utmanaren Life by You

Robot
Mer info och ny trailer för The Sims-utmanaren Life by You

Och early access-släppet sker i september.

#Life-by-you, #Paradox-tectonic


Medlem

Ååh nej! Får frun syn på detta så kommer jag aldrig få ha datorn ifred igen......

Medlem
Skrivet av blackidus:

Ååh nej! Får frun syn på detta så kommer jag aldrig få ha datorn ifred igen......

Köp en till så kan ni spela ihop. Bör ju inte krävas en svindyr dator för detta spelet.

Avstängd
Skrivet av Lilagröt:

Köp en till så kan ni spela ihop. Bör ju inte krävas en svindyr dator för detta spelet.

Är inte spelet Singleplayer?

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Köp en till så kan ni spela ihop. Bör ju inte krävas en svindyr dator för detta spelet.

Det hjälper ju honom inte dock... blir ju nästan värre.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Tor
Medlem

Om det får paradox-mängd dlc så blir det i alla fall fortfarande mindre än till sims 🙃

Skämt åsido ser det ändå lite mysigt ut

Medlem

Svårighetsgrader i spelet:
Easy: Singel
Medium: Gift/sambo
Hard: Gift/sambo med barn
Extreme: Gift/sambo med 2 barn
Nightmare: Gift/sambo med 2 barn och "gig vid sidan om"


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av fejksson:

Är inte spelet Singleplayer?

Tänker att man kan umgås och spela även om man inte spelar samma spel Och vill man vara för sig själv så skaffar man en laptop så är det bar att byta rum.

Skrivet av Hipshot:

Det hjälper ju honom inte dock... blir ju nästan värre.

Var bara ett förslag passar ju inte till alla.

Medlem
Skrivet av Hammer:

Svårighetsgrader i spelet:
Easy: Singel
Medium: Gift/sambo
Hard: Gift/sambo med barn
Extreme: Gift/sambo med 2 barn
Nightmare: Gift/sambo med 2 barn och "gig vid sidan om"

Extreme+: Ensamstående 2 barns förälder
Death Wish: Bonusfamiljen

Medlem

Allt EA kan göra kan Paradox göra bättre

Medlem

Om det finns något sådant här spel när jag är pensionär så kommer jag kanske orka leva mig in i det, då man har för mycket fritid.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skrivet av Tor:

Om det får paradox-mängd dlc så blir det i alla fall fortfarande mindre än till sims 🙃

Skämt åsido ser det ändå lite mysigt ut

Med tanke på att de redan annonserat pre-order DLC verkar de fortsätta sudda gränserna mellan EA och Paradox


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Köp en till så kan ni spela ihop. Bör ju inte krävas en svindyr dator för detta spelet.

Det verkar inte som att jag behöver oroa mig ändå
Visade henne trailern och hon gillade det inte alls, jag förklarade alla fördelar spelet hade med alla sina funktioner som inte finns i The Sims 4, men dem brydde hon sig inte om. Hon gillade inte alls den grafiska stilen på spelet och kallade det "en billig Sims kopia".

Så då kan hon fortsätta lira på våran gamla dator som precis klarar av The Sims 4 medan jag kan fortsätta använda den nyare

Medlem
Skrivet av blackidus:

Det verkar inte som att jag behöver oroa mig ändå
Visade henne trailern och hon gillade det inte alls, jag förklarade alla fördelar spelet hade med alla sina funktioner som inte finns i The Sims 4, men dem brydde hon sig inte om. Hon gillade inte alls den grafiska stilen på spelet och kallade det "en billig Sims kopia".

Så då kan hon fortsätta lira på våran gamla dator som precis klarar av The Sims 4 medan jag kan fortsätta använda den nyare

Ja, det såg faktiskt en så där 10-12 år gammalt ut. Inte alls imponerad av det visuella av det vi fick se.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

1
Skriv svar