Contraband Police har smugglat sig in i folks hjärtan på Steam

Robot
Contraband Police har smugglat sig in i folks hjärtan på Steam

Hur säker blir gränsen under ditt vakande öga?

#Contraband-police, #Crazy-rocks, #nyhetstips


Medlem
Skrivet av Nyhet:

Hur säker blir gränsen under ditt vakande öga?

Oerhört säker, skulle jag säga. Missar sällan en smugglare eller gällande regler! Blir mycket att hålla koll på innan stämpeln tas fram. Riktig kul spel.

Tror det är viktigt att ha ett system när papper och fordon ska kontrolleras. Att allt görs i samma ordning varje gång så man inte missar något.

Medlem
Skrivet av Bizarre:

Oerhört säker, skulle jag säga. Missar sällan en smugglare eller gällande regler! Blir mycket att hålla koll på innan stämpeln tas fram. Riktig kul spel.

Du skulle inte kunna tänka dig att skriva en liten recension om det, på en kaffepaus i ditt tullande? Senaste tidens medlemsrecensioner har gett mig personligen flera tips på spel jag aldrig hört/sett talas om.

Skaffar nog demon i alla fall under tiden.

Edit: slarvfel


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av demagog:

Du skulle inte kunna tänka dig att skriva en liten recension om det, på en kaffepaus i ditt tullande? Senaste tidens medlemsrecensioner har gett mig personligen flera tips på spel jag aldrig hört/sett talas om.

Skaffar nog demon i alla fall under tiden.

Edit: slarvfel

Ja, får jag tid över kan jag nog skriva ner några rader.
Tycker absolut du ska testa demot först. Gillar verkligen att det börjat dyka upp demos till fler steamspel senaste tiden, som man kan testa innan köp.

Medlem

Så.. Papers Please i 3D och med bilar? Låter faktiskt kul! =D

Medlem

Det fångade mitt hjärta så fort jag läste demo.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det här såg sjukt intressant ut Kanske lite skeptisk till att behöva skjuta och hålla på i något som annars verkar vara en chill upplevelse, men det kanske är sällan man måste göra det.

ELF
Medlem

Vad är det för specialavtal?
Ska man uppgradera sakerna för egna inkänade pengar?

Har tänkt på detta innan i spel med liknande ekonomi....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv
Skrivet av ELF:

Vad är det för specialavtal?
Ska man uppgradera sakerna för egna inkänade pengar?

Har tänkt på detta innan i spel med liknande ekonomi....

Haha men pengarna man tjänar kanske är budgeten för din avdelning/station utökas?

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det här såg sjukt intressant ut Kanske lite skeptisk till att behöva skjuta och hålla på i något som annars verkar vara en chill upplevelse, men det kanske är sällan man måste göra det.

Man kan bli attackerad vid gränsen, eller längs vägen när man ute och kör ibland, men det går att stänga av sånna scenarion i settings om man vill. Sedan kan man bli "inbjuden" att delta i olika jobb (mot cash) som kräver skjutning men man har valet att neka dessa om man vill fokusera mer på gränskontroller.

Medlem

Någon som har koll på om spelet är ”öppet” eller om det är typ skriptade scenarion man spelar?

Medlem
Skrivet av jimboeh:

Någon som har koll på om spelet är ”öppet” eller om det är typ skriptade scenarion man spelar?

Är som en liten skriptad open world stuk på det hela.
Efter arbetsdagen är slut, så kan du fritt åka och köpa vapen/verktyg och ammunition, samt åka iväg med kontraband och fångar.

Fordonen som kommer in på kontroll verkar vara slumpmässiga (starta om för jag gjorde fel, och fick andra fel på samma bil)
Men det är ett antal dagar till nästa "kapitel" så händer lite events och liknande

Jag har spelat det i 6 timmar, tycker om konceptet riktigt mycket, ett trevligt slö-spel där man ändå måste tänka till lite

Tycker absolut det är som en sorts spinoff till Papers Please, fast fordon kombinerat med personerna som skall in i landet

Skrivet av anon_119148:

Haha men pengarna man tjänar kanske är budgeten för din avdelning/station utökas?

Precis, man kan uppgradera ens vakter, sovplats och en del mer

1
Skriv svar