Introfilmen till Dead Island 2 visar ett blodigt och trasigt paradis

Robot
Introfilmen till Dead Island 2 visar ett blodigt och trasigt paradis

Dead Island kan det här med tjusiga trailers.

#dead-island-2


Medlem

Dom får gärna fortsätta att släppa trailers men aldrig spelet. Det jag har sett än så länge imponerar inte det minsta. Förutom trailers då, dom är supernajs.

Medlem

Såg helt ok ut, men inget i jämförelse med trailern till första spelet. Jäklar vad den gav rysningar när den kom.

Medlem

Blir något att se fram emot när det släpps om ett år på Steam

Medlem

har svårt för zombies och dagsljus,, blir liksom ingen skräck....

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Dom får gärna fortsätta att släppa trailers men aldrig spelet. Det jag har sett än så länge imponerar inte det minsta. Förutom trailers då, dom är supernajs.

Satt precis och tänkte det motsatta. Den här trailern var otroligt svag jämfört med förra spelets beryktade trailer, medan gameplay ser ruskigt kul ut

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Satt precis och tänkte det motsatta. Den här trailern var otroligt svag jämfört med förra spelets beryktade trailer, medan gameplay ser ruskigt kul ut

Jag är på samma linje som du - ser sjukt kul ut.
Blir troligtvis ett köp även om den är på Epic. Hade dock föredragit om den legat bland alla mina andra zombielir på steam, men va fan...det är inte hela världen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

har svårt för zombies och dagsljus,, blir liksom ingen skräck....

Det är ju halva poängen

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Satt precis och tänkte det motsatta. Den här trailern var otroligt svag jämfört med förra spelets beryktade trailer, medan gameplay ser ruskigt kul ut

Då är jag glad å dina vägnar - jag VILL att detta ska bli bra, men är tveksam. Kanske bara bra att inte vara för hypad också

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Då är jag glad å dina vägnar - jag VILL att detta ska bli bra, men är tveksam. Kanske bara bra att inte vara för hypad också

Gillade du det första spelet? Hade själv kul med det och det har inte direkt kommit något liknande som fall mig i smaken under de 12 åren sedan det släpptes. De som har kommit har haft lite för mycket parkour med lite väl många superzombies till följd.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Gillade du det första spelet? Hade själv kul med det och det har inte direkt kommit något liknande som fall mig i smaken under de 12 åren sedan det släpptes. De som har kommit har haft lite för mycket parkour med lite väl många superzombies till följd.

Jag gillade första spelet men tyckte vapen var både krångligt att bygga och att dom gick sönder för fort. Sedan saknade jag att man inte fick skapa sin egen överlevare. Men, ska erkännas, lite sugen är jag allt

1
Skriv svar