Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Medlem

Resident Evil 4

Medlem
Skrivet av jontebula:

Nya expansionen Rally i Forza Horizon 5. Är riktigt bra mot Hot wheels som jag tyckte var rätt dåligt och inte så kul.

Skrivet av Mortaigne:

Det blir Forza Horizon 5 Rally Adventure. Grymt bra expansion! Köra med kartläsare är redigt skoj.

Hade helt missat att det redan släpps, kanske blir ett köp i helgen då. Annars blir det att försöka slutföra Elden Ring samt även lite Donkey Kong Tropical Freeze på Wii U ( ett av dom bästa plattformsspel jag spelat).

Medlem

DLC till Metro, tror det heter Sams story.

Medlem

Diablo 2 (Min första genomspelning någonsin) varvat med lite Elite: Dangerous på Steam Deck:en.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Tänkte slowspela vidare i No Man's Sky men visade sig att min save försvunnit. Ändå sugen på något lugnt minecraftliknande så eventuellt blir det Nms ändå.

Medlem

Mw2 med grabbarna grus och CoH 3

Inaktiv
Skrivet av mats:

Blir det nog för mig också.
Har haft det rätt så skoj med det nu på sistone.

Samma här. Känns som dom fått till en rätt bra balans nu. Förutom helis som är alldeles för OP fortfarande.

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Samma här. Känns som dom fått till en rätt bra balans nu. Förutom helis som är alldeles för OP fortfarande.

Känns ju ändå rätt på nåt sätt att helikoptrar är OP.

KoP
Medlem

Blir lite Valheim med jobbpolarn.

Medlem

Jag kör både The Last of us Part 1 och Resident Evil 4 remake på PC.

På Steam deck blir det Pizza tower.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Inaktiv
Skrivet av Chicobello:

Känns ju ändå rätt på nåt sätt att helikoptrar är OP.

Varför?

Dom kan ju gå 50-100 kills utan att dö under en match.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Köpte precis Dakar desert rally på xboxen så det blir väl sladda runt på sandynor i helgen

Är det bra? Har alltid varit fascinerad av Dakar.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Jag kommer att spela Shadow Empire. Sjukt djupt strategi med en manual på 350 sidor.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Fredagskvällen ägnades åt Skyrim, är inne på min 4e genomspelning under åren och jag älskar det lika mycket varje gång. Resten av spelhelgen ägnas nog åt Ghostwire Tokyo som kommit på PS Plus, verkar riktigt intressant

Medlem
Skrivet av krislevin:

Är det bra? Har alltid varit fascinerad av Dakar.

Jag gillar det. Men det har lite problem med framedrops på series x och man kan inte köra simulation förens man är level 25 tar ca 10 timmar att ta sig dit. Jag har bara hunnit prova två bilar och de har känts som en bil bör göra i lös sand.

Medlem
Skrivet av The_Esper:

Fredagskvällen ägnades åt Skyrim, är inne på min 4e genomspelning under åren och jag älskar det lika mycket varje gång. Resten av spelhelgen ägnas nog åt Ghostwire Tokyo som kommit på PS Plus, verkar riktigt intressant

Är inne på andra genomspelningen. Sjukt att jag missade hela thieves+guild storyn första omgången. Ska ta mig an allt relevant denna gång, inkl. böckerna

Medlem

Days Gone på PS4/5. Ska ta platinum i det för att ge de styrande högre upp statistik på att spelet är bra och att vi behöver Days Gone 2.
Brukar aldrig bry mig om troféer och detta är 3:e omspelningen på en annars väldigt lätt platinum. Har bara inte orkat sträcka mig för att ta troféer då jag är emot troféjagande av ren princip, men Days Gone och BRA spel bör plattas eftersom man då visar vilken typ av spel man gillar.

Medlem

Provade på Sackboy (PC) men det var inget för mig. Supergulligt, väldigt snyggt och kreativ spelmekanik men tröttnade efter 2timmar.
Var precis under gränsen på Steam så drog en refund. Tror jag behöver en story i spel för att bli engagerad nuförtiden. Blir att leta vidare!

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Samma här. Känns som dom fått till en rätt bra balans nu. Förutom helis som är alldeles för OP fortfarande.

En annan sak jag tycker är lite trist är att det fortfarande existerar på tok för mycket buggar.
När jag tar en hiss i en byggnad t ex så buggar det ur och rycker rätt så rejält.
Sen får jag problem med kameran efter att jag har använt Lis målsökande missil en bit in i en match. Den gör så att det blir omöjligt att köra fordon eller använda missilen igen. Måste starta om spelet för att få det att funka igen...
Men trots detta så har jag ändå kul!


signatur

/MJ

12
Skriv svar