Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av Ichinin:

IRL eller livestream? Orbit Culture rocker ju och sångaren låter som en tidig James Hetfield ibland.
https://www.youtube.com/watch?v=la21crvpjpk

IRL, i Lund Orbit Culture har jag sett tidigare och de är sjukt bra. Tycker han låter bra mycket bättre än vad James någonsin har gjort, men det är jag det

Medlem

Sitter och lyssnar på ett bil larm som går i gång var 5:e minut. Första reaktionen är att "nu kommer det Zombies, dags att dra", sen kommer jag på att livet inte är Project Zomboid och jag funderar istället på att gå ut på balkongen och slänga ner en blomkruka genom framrutan eftersom rövhålet inte agerar och stoppar larmen.

Medlem

Gör pizza och kollar på fotboll


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Spelar Fork-Knife och tittar på Flandern runt

Medlem

Idag ska jag baka....Jag bakar aldrig, men nu har jag fått en inköpslista av sambon plus en länk till ett recept(?) Är ledig från jobb och plugg idag och kan väl ärligt säga att det inte var riktigt såhär jag tänkt spendera dagen...Lär bli kaos.

Medlem

Påbörjar en ny runda i Elden Ring. Har i flera veckor tänkt på spelet mer eller mindre dagligen. Jag saknar världen så himla mycket.

Satt i valet och kvalet mellan NG+ eller att köra om helt från början. Det blev det senare alternativet. Utmaning och progression är viktigt för upplevelsen och den är inte lika bra i NG+.

Blir fokus på STR.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Dricker öl och kollar på streamen från Revision 2023, inväntar Amiga Demo Comp som alla andra vettiga oldtimers

https://streaming.media.ccc.de/revision/revision


signatur
Medlem

Försöker sova

Medlem

Kollat på Stargate SG-1 som äntligen dykt upp på prime video (via MGM-tillägg). Började kolla i höstas men flertalet av de gamla dvdboxarna jag trodde mig ha är spårlöst försvunna. Riktigt kul att se denna serie igen. Tycker den åldrats rätt bra även om det blir lite pajigt ibland.

Medlem

Sitter och gnuggar ur ögonen som jag gör varje morgon efter 70 dagar av skräp i ögonen som irriterar som fan när de kommer i ögat eller under ögonlocken, samt smärtsam ljuskänslighet och ögontorrhet.

Var ingen vanlig ögoninfektion det här, har läst lite om post-covid symptom och det kan komma några veckor efter sjukdom, även om du inte hade symptom så kan du vara den 1 av 10 som får det här problemen. Går över efter någon månad eller i värsta fall ett år.

Finns inget botemedel, bara tvätta ur ögonen och ta på dig solbrillor. Inte livshotande, men EXTREMT irriterande att leva med. Ta din covidspruta. Trodde själv att det skulle räcka med 3 stycken, men nope.

Medlem

Klarade precis ut huvudstoryn på SW Jedi: Fallen order och följde upp med middag. Nu tillbaks till PS5an och hitta alla saker jag missat

Medlem

Efter en dag med plugg, hundpromenader i spöregn och en kväll med middag och lite legobyggande med sambon så tänkte jag avrunda kvällen med några timmar i Hogwarts Legacy. Jag visste att jag skulle älska spelet, men att det skulle klicka såhär bra trodde jag verkligen inte, det är verkligen en känsla av magi att dyka in i den där världen.

Medlem

Jag klarade ut Heart of Stone igår i TW3. Så just nu har jag suttit och funderat på om jag ska starta upp TW3 och bege mig in i sista expansionen... men fastnade på svt, fz och gamla minnen istället.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Upprepar förra året. Spelar om Gow: Ragnarök, Elden Ring och Tinykin. Förra årets bästa spel. Det är intressant att såhär ett år senare så levererar samtliga av spelen fortfarande mästerlig underhållning. Så oehört bra, alla tre. Kanske till och med bättre nu.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Gick till affären för att köpa kaffe,
Kom hem med allt annat än kaffe.

Funderar vad jag ska göra med livet nu


signatur

🖥 i5 9600k || RTX 2080 || Z390 || 16GB DDR4 || ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Ligger på hotellrum och funderar på vad fasen jag ska göra i Skövde en hel dag

Medlem
Skrivet av dTexN:

Gick till affären för att köpa kaffe,
Kom hem med allt annat än kaffe.

Funderar vad jag ska göra med livet nu

Gå tillbaks och lämna igen allt, säg att det inte var det här du kom dit för.
Ta tre paket för priset av fyra paket för ett år sedan och gå hem o koka en kopp!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Spenderade morgonen med att avfrosta frysen. Nu blir det att tagga till inför min tvätt-tid och dricka folköl.

Medlem

Sitter i trädgården efter en lång tur i skogen. Äter glass och lyssnar på Nolan Taylor,


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Tittar på Trial GP som liveströmmas gratis denna helgen på fim-moto.tv. Man behöver bara skapa ett konto eller logga in med Google/Facebook.

Så otroligt imponerande att se hur de bemästrar sina trialmotorcyklar och tar sig igenom till synes omöjlig terräng utan att sätta mer fötterna 😍😃

Edit: Paus just nu men etapp 2 kör igång en stund efter 13.00

Medlem

Läser tråden och undrar om jag också ska passa på att avfrosta frysen eller fylla den med glass och bara chilla...

Medlem

Kom nyss hem från kvällsjobb där det var en riktigt jobbig kväll rent psykiskt så tänkte försöka varva ner med lite random samlande i Hogwarts Legacy samtidigt som jag lyssnar på senaste Virtuellt Veckan.

Medlem
Medlem

Just pysslat klart med senaste trämodellen; Big Ben. London Bridge blir nästa.

Fragtjuv

Blev klar med Spider-Man och startade upp Miles Morales direkt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Majoren:

Just pysslat klart med senaste trämodellen; Big Ben. London Bridge blir nästa.

https://i.imgur.com/6NiNqiP.jpg

Oj! Riktigt snyggt! Bra jobbat.

Medlem

Sitter och väntar på kvällens stream med Wakkaah med lite Ghost of Tsushima!

Medlem

Ska kolla super Mario filmen på den lokala bion nu med lillflickan.. fick tjata lite för att få med henne😂

Medlem
Skrivet av Joe Swallows:

Blev klar med Spider-Man och startade upp Miles Morales direkt.

Gjorde samma häromveckan. Klarade båda på raken sen Spider-Man igen på New game plus. Idag är det Arma 3-dag.

Medlem

Lämnade precis ifrån mig en deadline på jobbet, så nu blir det lunch på kinabuffén.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Skriv svar