Naughty Dog-topp: "Kriminellt" att Lucasarts skrotade "fantastiska" Star Wars Battlefront 3

Robot
Naughty Dog-topp: "Kriminellt" att Lucasarts skrotade "fantastiska" Star Wars Battlefront 3

Lades ner "två meter från mållinjen".

#star-wars-battlefront-3


Medlem

Wow såg helt fantastiskt ut! Synd att det skrotades.

Medlem

Riktigt trisst att det skrotades :(. Man var verkligen törstig på en tredje del på den tiden!

Har hyfsat kul med EABattlefront 2 som jag startar upp till och ifrån. Kampanjen dom släppte med var katastrof/10 men multiplayern, speciellt Supremacy är roligt kaotisk!

Första EABattlefront behöver vi inte tala om.

Medlem

I doubt it.
Inte ens puckade suits skrotar fantastiska spel, och ärligt talat hur fantastiskt kan det var ett "Battlefront" spel egentligen bli?

Utan "Star Wars", så var Battlefront-spelen inte mkt mer än en halvdan kopia av Battlefield.

Gissningsvis hade Battlefront 3 sett ut som Battlefront 2 - fast ist för att det är 60% så bra som Battlefield så är det 85% så bra som Battlefield.

"Ett spel som las ner för länge sen och som inte någon vet något om var så jävla fett det alltså, bara så ni vet!"

"...Ja.. Jaha? Vad var det som var så fett med det då?"

- "Va? Jaha ööh.. Massor, gosse!! Iaf can't talk now, måste kila."

"Du försöker inte typ trumma upp lite twitter/newssite citationer och skit genom omotiverat ältande för att det verkar som att folk gillar att dela sånt va?"

"Nu åker taxin in genom en tunnel här va KWSZZZZ.. KWZZZZ - HALLÅ?! ... Nu börjar det bryta här KWZZZZ!! Omotiverat nostalgidravvel? KZWWZZZ!"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Wow såg helt fantastiskt ut! Synd att det skrotades.

... Tycker du?

Isåfall har jag goda nyheter - det har egentligen redan släppts för länge sen, och du kan spela det nu!

Det ut flera år före tvåan, somehow.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Mer ambitiösare ut än mördarmaskinen EA.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av Anton Q:

... Tycker du?

Isåfall har jag goda nyheter - det har egentligen redan släppts för länge sen, och du kan spela det nu!

Det ut flera år före tvåan, somehow.

https://youtu.be/Lqx5XFBIukA?t=30

Var spelet verkligen sådär snyggt eller har denna massa mods? 🤔 Personligen minns jag inte att det såg sådär bra ut

Avstängd
Skrivet av noyart:

Var spelet verkligen sådär snyggt eller har denna massa mods? 🤔 Personligen minns jag inte att det såg sådär bra ut

Det är ju det nyare av Jedi Knight men ja, det där är moddat en hel del och har således mer uppdaterade modeller såklart men grafiken såg likadan ut ja.

Medlem

Såg faktiskt riktigt kul ut, speciellt för den tiden. Tråkigt att det aldrig blev av!

Medlem
Skrivet av Anton Q:

I doubt it.
Inte ens puckade suits skrotar fantastiska spel, och ärligt talat hur fantastiskt kan det var ett "Battlefront" spel egentligen bli?

Utan "Star Wars", så var Battlefront-spelen inte mkt mer än en halvdan kopia av Battlefield.

Gissningsvis hade Battlefront 3 sett ut som Battlefront 2 - fast ist för att det är 60% så bra som Battlefield så är det 85% så bra som Battlefield.

"Ett spel som las ner för länge sen och som inte någon vet något om var så jävla fett det alltså, bara så ni vet!"

"...Ja.. Jaha? Vad var det som var så fett med det då?"

- "Va? Jaha ööh.. Massor, gosse!! Iaf can't talk now, måste kila."

Nu var det iofs Star Wars Battlefront, RTS spelen, som det här handlade om. 😃

Medlem
Skrivet av naturalmaniac:

Nu var det iofs Star Wars Battlefront, RTS spelen, som det här handlade om. 😃

Nä det är väl ändå 3:e-person på de gamla? Precis som i videon. RTS-spelen hette nåt annat.

Medlem
Skrivet av Youjimbo:

Nä det är väl ändå 3:e-person på de gamla? Precis som i videon. RTS-spelen hette nåt annat.

Fan, blandade ihop dem. RTSen hette nog battleground eller nåt.
@Anton Q, jag hade fel,ber om ursäkt.

Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att SW-universet skulle bli så urholkat som det är idag. Allt började så bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av naturalmaniac:

Fan, blandade ihop dem. RTSen hette nog battleground eller nåt.
@Anton Q, jag hade fel,ber om ursäkt.

Slappna av lite I avtryckarfingret, junior - så du inte sätter dig i knipa


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hade med varit besviken om jag missade ps3/360 eran när online började bli en grej på konsol och man har det perfekta spelet för det

Medlem

Jag har väl tröttnat lite på EA/BF2 nu men jag tycker det är ett riktigt bra spel.
Vill gärna se en tredje del men det känns lika avlägset som... "In a galaxy, far, far away...."


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Avstängd

Såg bättre ut än versionerna gjorda av Dice. Här kunde man iaf hoppa in och ur sina farkoster istället för att bara spawna i luften.

1
Skriv svar