Brev till Johan Lorentzon.

Medlem
Brev till Johan Lorentzon.

Du bär upp denna sidan: Kan du inte fixa en intervju med han mircwarsnubben? Det är dags nu känner jag.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Megadelux

Perrra?

Han gör väl dansbandslåtar nuförtiden.

Moderator

Hoppas han ser detta, och vi ser till att vidarebefordra, men använd annars fz.se/kontakt så hamnar det på rätt ställe

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Ha, ska kolla om jag kan få tag på Perra.

signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Det var inte precis igår man satt och lyssnade på dom låtarna....

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ha, ska kolla om jag kan få tag på Perra.

Jag är vän med honom så det går nog att ordna

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Hedersmedlem
Skrivet av Hipshot:

Du bär upp denna sidan: Kan du inte fixa en intervju med han mircwarsnubben? Det är dags nu känner jag.

Johan❤️!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag är vän med honom så det går nog att ordna

Vafalls, vänner till kändisar på FZ! Får vi gilla ditt inlägg?

Medlem

En barndomskompis var fyllechaffis åt Perrra i Skara för sisådär tio år sedan, tror det ger lite gamer-cred. Är ju i princip en insider

OT: Tack för många grymma låtar Perrra, både mIRCwar och de tidiga dansbandsdängorna har gått varma på många av våra LAN!

signatur

Mer Metroid åt folket!

Gnällkuk
Skrivet av Fulci:

Vafalls, vänner till kändisar på FZ! Får vi gilla ditt inlägg?

😂

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Ok, folk känner ju snubben, detta måste jag i så fall sjösätta!

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Perrra är en favorit och har en given plats i spellistan. Tur man använder youtube music för han finns inte nån annanstans tror jag.
Synd att hans hemsida är av en äldre version då den saknar hans senare låtar inklusive asshunter.

Nej nu ska jag gå och sätta på lite perrra och asshunter, perfekt fredagsmys.

Medlem

Alltså...

Okok! Jag kom på det bästa. Fixa Perrra till den där båtresan så slipper ni spela MP3or i stereon för fan! Jag kan bidra till Perrras lyxsvit.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar