Mix av Valheim och Zelda – bygg eget kungarike i Enshrouded

Robot
Mix av Valheim och Zelda – bygg eget kungarike i Enshrouded
Medlem
Medlem

Tyckte iofs Valheim var rätt Zelda-likt redan. Speciellt sett till hur man hugger ner träd och så. Fast det är dock 5x roligare att hugga träd i Valheim.

Enshrouded lär testas!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ja för bövelen! Den skall spelas! Älskar konceptet <3

Avstängd

Ser inte likheterna med Zelda

Chefredaktör

Det här vill man ju testa, kul!

Ser snyggt ut, testar också gärna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Plocka bort pisk-travel ffs!

Medlem
Medlem

Det var inte dåligt vad grafik poppade in och ut å LOD som fungerade bra jäkla kasst.
Sedan combaten kändes meh, generic... men nog blir det väl att testa, men Valheim har alltid sin speciella plats i hjärtat.

Medlem

Det har mer eller mindre varit öppet mål för utvecklare att plocka upp det vinnande konceptet och "köra förbi" Valheim.
Det är så klart helt upp till utvecklarna själva i vilken takt de vill utveckla sina spel, men det är många som är frustrerade över hur långsamt utvecklingen går i Valheim och hade hoppats på mer vid det här laget. Jag älskar Valheim och ska helt klart testa Enshrouded.

ndr
Medlem

Ser kul ut, synd att man inte har någon att spela med

Medlem

Take my money!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Det var inte dåligt vad grafik poppade in och ut å LOD som fungerade bra jäkla kasst.
Sedan combaten kändes meh, generic... men nog blir det väl att testa, men Valheim har alltid sin speciella plats i hjärtat.

Auja...du kan nog hitta mer att klaga på!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Auja...du kan nog hitta mer att klaga på!

Samma för dig.

Spelet ser ju sjukt generic ut. Han har ju inte fel liksom.

Medlem
Skrivet av spikes:

Samma för dig.

Spelet ser ju sjukt generic ut. Han har ju inte fel liksom.

Jag har ju inte klagat på något


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av ndr:

Ser kul ut, synd att man inte har någon att spela med

Jodå! 💪🏻😁

1
Skriv svar