Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?
Ska nog spela Diablo 3…
MEN! En fråga….
Jag spelade och vid level 49 så döda jag nåt och sen scrollade creditstexten förbi….
Jag hittade inte hur man startar nästa expansion som jag har (Souls of yoghurt eller nåt). Kollade i nån droplist och hittade massa chapters, men alla var grå så jag antar att jag kollar på fel plats?
Hur gör man för att starta exp?
Ska nog spela Diablo 3…
MEN! En fråga….
Jag spelade och vid level 49 så döda jag nåt och sen scrollade creditstexten förbi….
Jag hittade inte hur man startar nästa expansion som jag har (Souls of yoghurt eller nåt). Kollade i nån droplist och hittade massa chapters, men alla var grå så jag antar att jag kollar på fel plats?
Hur gör man för att starta exp?
Chapter 5 Reaper of souls startar automagiskt när man dödat Diablo. Så det låter som att du inte har Reaper of souls installerat.
Chapter 5 Reaper of souls startar automagiskt när man dödat Diablo. Så det låter som att du inte har Reaper of souls installerat.
Jooo.... så här ser det ut i spelet och på bild 2 ser du att jag kan uppgradera befintlig expansion.
Jag kanske har missförstått allting eller det mesta eller nåt
Det beror på ifall TV:n eller ledig eller ej.

Jag är mest sugen på Nioh 2. Det spelet är riktigt riktigt bra!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Jooo.... så här ser det ut i spelet och på bild 2 ser du att jag kan uppgradera befintlig expansion.
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>
Jag kanske har missförstått allting eller det mesta eller nåt
Då saknar du nog expansionen
Då saknar du nog expansionen
Okej..... men hjälp med denna
Så jävla confused... Upgrade? eller köpa Standard?
Makes no sense...... om jag uppgraderar får jag en standard? Jävligt otydligt...
Okej..... men hjälp med denna
Så jävla confused... Upgrade? eller köpa Standard?
Makes no sense...... om jag uppgraderar får jag en standard? Jävligt otydligt...
<Uppladdad bildlänk>
Vänta här...
"In library"..... menas inte det att jag har expansion?
Vänta här...
"In library"..... menas inte det att jag har expansion?
<Uppladdad bildlänk>
Haha jo. Märkligt.
Elite Dangerous, EverQuest 2 & Combat Mission!
Vilket Combat Mission kör du? Finns en bunt att välja bland.
Någon på Youtube sa att 13 Sentinels: Aegis Rim var ett jättebra spel så jag köpte direkt. Helt ok spel gillar verkligen SF mörk framtid spel och det här spelet är verkligen annorlunda. Ett spel av Vanillaware(utgivare Atlus) och ser ut som en blandning av Dragon's Crown(nä tyvärr snarare Odin Sphere),persona och ett teen anime/mecha spel. Med väldigt förenklade strider ovanifrån. Och med en väldigt rörig story(säkert). Någon försökte förklara varför Japanerna alltid ska haka upp sig på skolbarn hela tiden. Och förklaringen är tydligen att det bara är då dom har någon typ av liv innan dom måste tok jobba resten av livet.