En ny Star Wars Jedi: Survivor-patch har släppts till konsolerna
Känns väldigt ruschat! EA kunde inte låta bli... Vi vill spela färdiga spel! inte Early-Access spel!
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Den har kommit till PC, fick ner den precis.
Ingen update tillgänglig på EA app för mig iaf...
På EA? Det har inte kommit nån på steam än. Inget enligt steamdb heller.
Låter märkligt då de sa att den skulle komma senare i veckan. Jag har inte fått någon uppdatering i EA-klienten.
"Patch 4 arrives on consoles on Tuesday, May 9. Patch 4 on PC will deploy as soon as possible this week… stay tuned for updates."
Ingen uppdatering ännu.
Prestanda åsido, vilket givetvis kunde vart bättre, så är det ett rikigt härligt och bra spel i mitt tycke. Njuter för fullt.
Jag ska till månen för andra gången, men pausade min genomspelning i väntan på patchen. Det händer att fpsen dippar under 30 på pc och flytet är långt ifrån optimalt men älskar ändå spelet. Hade gillat det bättre om det hade varit bättre optimerat
Låter märkligt då de sa att den skulle komma senare i veckan. Jag har inte fått någon uppdatering i EA-klienten.
"Patch 4 arrives on consoles on Tuesday, May 9. Patch 4 on PC will deploy as soon as possible this week… stay tuned for updates."
Ingen uppdatering ännu.
opps hade två trådar framme samtidigt och svara i fel tråd.
Hade precis fått ner Last of us patchen.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Ingen prestandaskillnad på PS5 alls, verkar som dom fokuserat på buggfixar
Tack, bra att veta! Då väntar jag på ytterligare en eller två patchar. Jag vill veta att de fixat stabil framerate på PS5 innan köp.
Angående PC-patchen såg jag nyss detta via Twitter
https://twitter.com/EAStarWars/status/1656318096494284807
Nothing is Power without Control