Nu kan du förladda Diablo IV-betan
Ny bloggpost också
What You Can Expect from Diablo IV’s Post-Launch Experiences
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23952500/what-you-can...
Jag är redo!!! Nu ska det avgöras, köper jag till Xbox eller till PC, det är frågan!!
Can I play Diablo 4 on PC if I bought it on Xbox?
Diablo IV is fully cross-progression, so any item unlocked on one platform (Ex: PC) is available on the others (Ex: Xbox and Playstation).
Så om man har de på xbox så bordde de väl gå att köra via windows med?
Jag gör bara en gissning att det inte finns tillräckligt med servrar och det är 3+ timmar kö
Diablo IV is fully cross-progression, so any item unlocked on one platform (Ex: PC) is available on the others (Ex: Xbox and Playstation).
Du kan spela med samma gubbe på båda plattformarna om du köpt spelet till båda. Det är dock inte cross buy där du får spelet till båda plattformarna genom att köpa till en.
Jag gör bara en gissning att det inte finns tillräckligt med servrar och det är 3+ timmar kö
Med tanke på att detta är en Server Slam borde det ju inte vara någon kö Men man vet aldrig med Blizzard. Jag hann bara lira måndag kväll på öppna betan och då var det ingen kö men så var det slutet på betan också så folk kanske redan hade spelat färdigt.
Det ska i varje fall bli riktigt kul att lira betan igen Hoppas att man får tag på alla beta items denna gången.
Med tanke på att detta är en Server Slam borde det ju inte vara någon kö Men man vet aldrig med Blizzard. Jag hann bara lira måndag kväll på öppna betan och då var det ingen kö men så var det slutet på betan också så folk kanske redan hade spelat färdigt.
Det ska i varje fall bli riktigt kul att lira betan igen Hoppas att man får tag på alla beta items denna gången.
Har aldrig varit med om ett spelsläpp eller större patch till ett Blizzard spel som inte slutat med att folk sitter i kö i flertalet timmar ^^
Jo men att det är cross progression vet jag, men jag är inte så sugen att köpa samma spel två gånger, iaf inte för fullpris
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
ska bli trevligt. lördags morgon efter en slitsam vecka, beta och en kopp kaffe☕
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
ska bli trevligt. lördags morgon efter en slitsam vecka, beta och en kopp kaffe☕
Låter helt underbart.
Sounds like a plan.
Nya rewards jämfört med förra betan?
Trophy till mount från Ashava om man dödar Ashava när man är lvl 20.
Övriga rewards samma som till dom två förra betorna.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Jag är redo!!! Nu ska det avgöras, köper jag till Xbox eller till PC, det är frågan!!
Samma här fast PC eller PS5!😝
Jag märkte knappt av några köer förra betatestet.
Är väl mer en stress test än en beta då spelet gått guld? Men det ska bli kul när man äntligen har bytt ut sitt gamla gtx 1050!
Stämmer, det är en "server slam" där de vill testa serverlast osv inför släppet. Själva spelet är nu i wysiwyg-läge till releasen.
Har aldrig varit med om ett spelsläpp eller större patch till ett Blizzard spel som inte slutat med att folk sitter i kö i flertalet timmar ^^
Nu med facit i hand gick det alldeles utmärkt
Stod i kö i några sekunder som mest kl 21:00 igår.
Nu med facit i hand gick det alldeles utmärkt
Stod i kö i några sekunder som mest kl 21:00 igår.
Hade folk i min Gw2 guild som satt och klaga fram tills 23 att dom inte kommit in xD
Hade folk i min Gw2 guild som satt och klaga fram tills 23 att dom inte kommit in xD
Märkligt