Nu kan du förladda Diablo IV-betan

Robot
Nu kan du förladda Diablo IV-betan

Gör dig redo att kväva servrarna i helgens betatest.

#beta, #diablo-iv


Medlem

Jag är redo!!! Nu ska det avgöras, köper jag till Xbox eller till PC, det är frågan!!


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Ny bloggpost också

What You Can Expect from Diablo IV’s Post-Launch Experiences
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23952500/what-you-can...

Medlem

Najs! Ser fram mot att prova en world boss, missade det senast. Körde heller inga class quests, men de tror jag att jag sparar till stora releasen.

Medlem
Skrivet av Issue:

Jag är redo!!! Nu ska det avgöras, köper jag till Xbox eller till PC, det är frågan!!

Can I play Diablo 4 on PC if I bought it on Xbox?
Diablo IV is fully cross-progression, so any item unlocked on one platform (Ex: PC) is available on the others (Ex: Xbox and Playstation).

Så om man har de på xbox så bordde de väl gå att köra via windows med?


signatur
Geeks Gaming

Jag gör bara en gissning att det inte finns tillräckligt med servrar och det är 3+ timmar kö

Medlem
Skrivet av Davwve:

Can I play Diablo 4 on PC if I bought it on Xbox?
Diablo IV is fully cross-progression, so any item unlocked on one platform (Ex: PC) is available on the others (Ex: Xbox and Playstation).

Så om man har de på xbox så bordde de väl gå att köra via windows med?

Du kan spela med samma gubbe på båda plattformarna om du köpt spelet till båda. Det är dock inte cross buy där du får spelet till båda plattformarna genom att köpa till en.

Gen
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Jag gör bara en gissning att det inte finns tillräckligt med servrar och det är 3+ timmar kö

Med tanke på att detta är en Server Slam borde det ju inte vara någon kö Men man vet aldrig med Blizzard. Jag hann bara lira måndag kväll på öppna betan och då var det ingen kö men så var det slutet på betan också så folk kanske redan hade spelat färdigt.

Det ska i varje fall bli riktigt kul att lira betan igen Hoppas att man får tag på alla beta items denna gången.

Geeks Gaming
Skrivet av Gen:

Med tanke på att detta är en Server Slam borde det ju inte vara någon kö Men man vet aldrig med Blizzard. Jag hann bara lira måndag kväll på öppna betan och då var det ingen kö men så var det slutet på betan också så folk kanske redan hade spelat färdigt.

Det ska i varje fall bli riktigt kul att lira betan igen Hoppas att man får tag på alla beta items denna gången.

Har aldrig varit med om ett spelsläpp eller större patch till ett Blizzard spel som inte slutat med att folk sitter i kö i flertalet timmar ^^

Nya rewards jämfört med förra betan?

Medlem
Skrivet av Davwve:

Can I play Diablo 4 on PC if I bought it on Xbox?
Diablo IV is fully cross-progression, so any item unlocked on one platform (Ex: PC) is available on the others (Ex: Xbox and Playstation).

Så om man har de på xbox så bordde de väl gå att köra via windows med?

Jo men att det är cross progression vet jag, men jag är inte så sugen att köpa samma spel två gånger, iaf inte för fullpris


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Inaktiv
Medlem

ska bli trevligt. lördags morgon efter en slitsam vecka, beta och en kopp kaffe☕


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

ska bli trevligt. lördags morgon efter en slitsam vecka, beta och en kopp kaffe☕

Låter helt underbart.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

ska bli trevligt. lördags morgon efter en slitsam vecka, beta och en kopp kaffe☕

Sounds like a plan.

Medlem
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Nya rewards jämfört med förra betan?

Trophy till mount från Ashava om man dödar Ashava när man är lvl 20.
Övriga rewards samma som till dom två förra betorna.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Issue:

Jag är redo!!! Nu ska det avgöras, köper jag till Xbox eller till PC, det är frågan!!

Samma här fast PC eller PS5!😝

Skrivet av Jinxswe:

Jag gör bara en gissning att det inte finns tillräckligt med servrar och det är 3+ timmar kö

Jag märkte knappt av några köer förra betatestet.

Medlem

Är väl mer en stress test än en beta då spelet gått guld? Men det ska bli kul när man äntligen har bytt ut sitt gamla gtx 1050!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Är väl mer en stress test än en beta då spelet gått guld? Men det ska bli kul när man äntligen har bytt ut sitt gamla gtx 1050!

Stämmer, det är en "server slam" där de vill testa serverlast osv inför släppet. Själva spelet är nu i wysiwyg-läge till releasen.

Medlem

Detta spelet jag längtar efter mest hela året, hoppas fasiken det blir braaaaa nu!


signatur

Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080

Gen
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Har aldrig varit med om ett spelsläpp eller större patch till ett Blizzard spel som inte slutat med att folk sitter i kö i flertalet timmar ^^

Nu med facit i hand gick det alldeles utmärkt
Stod i kö i några sekunder som mest kl 21:00 igår.

Geeks Gaming
Skrivet av Gen:

Nu med facit i hand gick det alldeles utmärkt
Stod i kö i några sekunder som mest kl 21:00 igår.

Hade folk i min Gw2 guild som satt och klaga fram tills 23 att dom inte kommit in xD

Gen
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Hade folk i min Gw2 guild som satt och klaga fram tills 23 att dom inte kommit in xD

Märkligt

1
Skriv svar