Sugen på RTS-krig? Betatesta Men of War II i helgen

Robot
Sugen på RTS-krig? Betatesta Men of War II i helgen

Provspela Company of Heroes-konkurrenten.

#men-of-war-ii


Medlem

Testade lite snabbt, verka behålla känslan från originalet, vilket är positivt!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Inaktiv

Det här måste jag testa! Bästa RTS-franchisen genom tiderna, buggar och jank till trots.

Medlem

Intressant, blir att testa helt klart.

Medlem

Nämen, det var som fan, trodde den spelserien var helt död

Såg nu gameplay dock och tappa suget nästan helt...
Ser exakt ut som Men of War från 2014~

Samma röster och ljud, knappt uppgraderad grafik... uhhh??

Aaa nä, tittar bort igen, tyvärr.

Medlem

Ska testa eftersom alla utvecklare som verkar inom rts-genren förtjänar att stöttas. Men ska jag vara helt ärlig ser det ganska tråkigt ut; har aldrig gillat spel som utspelar sig under de båda världskrigen. Det känns liksom gjort. (Dessutom föredrar jag Blizzards take on RTS, snabbt och rappt. Det här ser trögare ut. Men eftersom de övergett genren måste jag kanske vidga mina vyer.)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Ska testa eftersom alla utvecklare som verkar inom rts-genren förtjänar att stöttas. Men ska jag vara helt ärlig ser det ganska tråkigt ut; har aldrig gillat spel som utspelar sig under de båda världskrigen. Det känns liksom gjort. (Dessutom föredrar jag Blizzards take on RTS, snabbt och rappt. Det här ser trögare ut. Men eftersom de övergett genren måste jag kanske vidga mina vyer.)

Men of war är en helt annan typ av RTS. Ja, det är kanske "trögare" men absolut värt ett test. Provade Soldiers Heroes of World war 2 som är typ gammelfarfar till detta och fastnade. Innan dess var det mest StarCraft of Age of Empires för mig

Se det lite som en mix mellan RTS och Commandos. Du bygger inte en bas och trupper utan har det du startar med och det du kan ta från fienden.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar