Dbrand ger en ordentlig känga till Nintendo med Zelda-inspirerat Switch-skin

Robot
Dbrand ger en ordentlig känga till Nintendo med Zelda-inspirerat Switch-skin

"Go fuck yourselves, lawyers".

#Dbrand, #Zelda


Gnällkuk

Haha, dBrand <3


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Överprisat skit som vanligt

Medlem

Hm, är det så lyckat?

Medlem

Hahaha
Dbrand är för roliga. De kallar Nintendo giriga och komsumentfientliga för de försöker "sälja på oss" en samlarutgåva av Switch för 350 dollars. De är ju mycket snällare som vill sälja på oss klisterlappar för 50 dollar..

Testpilot
Skrivet av ninjalulz:

Överprisat skit som vanligt

Nintendo? Absolut, och alltid varit.

Dbrand? Mja, nästintill klassledande när det kommer till kvalitén på deras klisterlappar.


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

"Klassledande kvalitet på klistermärken"

Ja jo, och Domus har klassledande kvalitet på engångsbestick haha.

Moderator | Testpilot

50 dolans för klisterlappar..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

50 dolans för klisterlappar..

Ja, jag fattar inte heller vem som köper sånt här? Typ när man är 11,12 år?

Medlem
Skrivet av baxtex:

Ja, jag fattar inte heller vem som köper sånt här? Typ när man är 11,12 år?

Kan ju vara vem som helst som vill skydda sin Switch. Att man vill ha lite extra säkert så den inte blir repad eller skadad.

Sen att man betalar så pass mycket för att få ett tema på skyddet, det är ju en annan femma... men jag menar bara konceptet i sig är väl inget nytt. Det är ju ingen skillnad från att man köper ett skydd till en telefon eller vad som helst annat man går runt med.

KoP
Medlem

Kul fast samtidigt lite oseriöst/omoget. 🙂

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Kan ju vara vem som helst som vill skydda sin Switch. Att man vill ha lite extra säkert så den inte blir repad eller skadad.

Man kan ju stoppa den i en påse annars bara?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ni som kallas D-brand för klisterlappar. Vad kallar ni då skal och skärmskydd till mobilerna?

Medlem
Skrivet av dummle112:

Ni som kallas D-brand för klisterlappar. Vad kallar ni då skal och skärmskydd till mobilerna?

päron och äpplen.

Medlem
Skrivet av dummle112:

Ni som kallas D-brand för klisterlappar. Vad kallar ni då skal och skärmskydd till mobilerna?

Skal och skärmskydd kallar då jag dem.

Medlem

Antar att Nintendos variant inte är klistermärken. Jag hade hellre betalat för kvalitet i det här fallet.

Medlem
Skrivet av baxtex:

Ja, jag fattar inte heller vem som köper sånt här? Typ när man är 11,12 år?

Hehe, med tanke på att folk pyttsar tusentals spänn för digitala skepp i spel som ännu inte lämnat alpha efter 13 år i utveckling så är det ironiskt att det är i detta forum du ställer den frågan😆😃😅 Jag tyckte det var roligt iaf😃 Skin till Switchen eller någon streamer's badvatten, svårt att veta vad man ska lägga pengarna på nuförtiden😆😆😆

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Antar att Nintendos variant inte är klistermärken. Jag hade hellre betalat för kvalitet i det här fallet.

Med tanke på Switchens usla joy-cons som ganska fort drabbas av drifting får du isåfall hålla i dina pengar för nån kvalitet är det inte frågan om

Medlem
Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Med tanke på Switchens usla joy-cons som ganska fort drabbas av drifting får du isåfall hålla i dina pengar för nån kvalitet är det inte frågan om

Är det lika utspritt på dagens joycons? Jag har haft min Switch i två år och ingen drifting än *peppar peppar*.

Var dock mer kvallen på mönstret jag syftade på. Känns som klistermärken stör mer när man håller i kontrollern, flikas upp och till slut hamnar i soptunnan (automatiskt) ^^.

Medlem

Kasta gärna sten på getingbon, det brukar sluta bra 🙄

Medlem

Clone of the Kingdom kunde blivit en rolig parodi på speltemat, en som Nintendo inte kunnat stämma för om designen varit unik. Men det hade ju krävt lite kreativitet, så det var lättare att googla fram hur man skriver Fuck you med runor.

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

Överprisat skit som vanligt

Skrivet av Majoren:

"Klassledande kvalitet på klistermärken"

Ja jo, och Domus har klassledande kvalitet på engångsbestick haha.

Skrivet av uberpwnage2.0:

50 dolans för klisterlappar..

Skrivet av baxtex:

Ja, jag fattar inte heller vem som köper sånt här? Typ när man är 11,12 år?

Massor med personer som köper digitala "skins" för sjuka summor så varför då inte sälja fysiska? Låter ju inte som en dum ide direkt.

Medlem
Skrivet av Keneay:

Massor med personer som köper digitala "skins" för sjuka summor så varför då inte sälja fysiska? Låter ju inte som en dum ide direkt.

Ja jo, det är förstås smart att sälja skräp till höga priser, det ifrågasätter jag definitivt inte.
Tycker bara det var kul hur Dbrand marknadsförde sina klistermärken som bättre/mer prisvärda för kunden än Nintendos TotK-samlarutgåva av Switch Oled. Tvivlar inte på att Nintendo gör rejäl vinst på att sälja sina specialutgåvor av konsoler, men nog tycker jag en sån känns mer prisvärd än en klisterlapp som tillverkas för ett hundradels öre och säljs för 500 spänn...

Testpilot
Skrivet av Majoren:

"Klassledande kvalitet på klistermärken"

Ja jo, och Domus har klassledande kvalitet på engångsbestick haha.

Skrivet av Majoren:

Ja jo, det är förstås smart att sälja skräp till höga priser, det ifrågasätter jag definitivt inte.

Vilket annat företag har samma precision, hållbarhet och anpassningsmöjlighet som dbrand erbjuder på sina skin-produkter?

Ni (och alla andra som klagar på dbrand) får gärna peka mig åt rätt riktning, för jag måste uppenbarligen ha missat något. Jag har då åtminstone inte hittat någon konkurrent som erbjuder samma kvalité och anpassningsmöjlighet till motsvarande eller lägre pris.


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

dbrand är roliga
Jag köpte deras PS5-sidor i svart och med gröna stripes till led-ljusen. Ser väldigt tjusigt ut bredvid Series X.

De var dyra men PS5:an blev snyggare, smäckrare och upplever att kylningen blir bättre och konsolen tystare med de nya ventilerna på sidan. Så bara positivt, förutom priset som dessutom trissas upp lite pga frakt.

1
Skriv svar