Nintendo Switch Online förstärks med Mario-klassiker i GBA-format

Robot
Nintendo Switch Online förstärks med Mario-klassiker i GBA-format
Inaktiv
Medlem

"...om du har expansions-paketet."

Känns skönt att vara Steam Deck ägare.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

"...om du har expansions-paketet."

Känns skönt att vara Steam Deck ägare.

Är det ett motsatsförhållande?

Medlem
Skrivet av lonian:

"...om du har expansions-paketet."

Känns skönt att vara Steam Deck ägare.

Vad har Steam Deck med GBA att göra när det inte finns till den?


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Inaktiv
Skrivet av N3gn4v:

Vad har Steam Deck med GBA att göra när det inte finns till den?

Medlem

Nämen vad oväntat, en Nintendo erbjuder dig att köpa spel du redan köpt en gång till mekanik. Så nyskapande!

Vore ju kul om dom släppte t.ex. mer än ett major Mario-spel per konsollgeneration i övrigt men nej, mer köpa samma saker igen om och om igen.

Jaja, nya Zelda är ju bra iaf.

Medlem
Skrivet av pattern:

Nämen vad oväntat, en Nintendo erbjuder dig att köpa spel du redan köpt en gång till mekanik. Så nyskapande!

Vore ju kul om dom släppte t.ex. mer än ett major Mario-spel per konsollgeneration i övrigt men nej, mer köpa samma saker igen om och om igen.

Jaja, nya Zelda är ju bra iaf.

Du betalar ju en månadskostnad/årskostnad så streamar du alla retroklassiker (ingen underdrift) från applikationer på din Nintendo Switch.

200 kr/år
Online
NES
SNES
GB

Tillägg på 435 kr/år

N64
SEGA
GB- Advance

Första alternativet är grymt prisvärt.

Medlem

Det finns en anledning till varför jag hellre spelar på min gamla PSP än Switchen.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Du betalar ju en månadskostnad/årskostnad så streamar du alla retroklassiker (ingen underdrift) från applikationer på din Nintendo Switch.

200 kr/år
Online
NES
SNES
GB

Tillägg på 435 kr/år

N64
SEGA
GB- Advance

Första alternativet är grymt prisvärt.

Don't get me started på hela betala månadskostnad för tt aktivera internet-funtionalitet som redan finns inbyggd i konsollen du betalat...

Shady business practices i ett nötskal. Det värsta är ju att det sprider sig när konsumenter accepterar detta beteende. Som BMW (finns fler) och deras försök att betal-låsa färdiga funktioner i en bil du redan köpt för hundratusentals kronor.

Medlem
Skrivet av pattern:

Don't get me started på hela betala månadskostnad för tt aktivera internet-funtionalitet som redan finns inbyggd i konsollen du betalat...

Shady business practices i ett nötskal. Det värsta är ju att det sprider sig när konsumenter accepterar detta beteende. Som BMW (finns fler) och deras försök att betal-låsa färdiga funktioner i en bil du redan köpt för hundratusentals kronor.

Instämmer, borde vara olagligt.

Finns ju också tyvärr bland spel, att man verkar gärna ta ditt hårddiskutrymme i anspråk, men vägrar låta dig använda innehållet utan att betala för det. (I'm looking at you Warcraft III: Reforged).

Medlem
Skrivet av pattern:

Don't get me started på hela betala månadskostnad för tt aktivera internet-funtionalitet som redan finns inbyggd i konsollen du betalat...

Shady business practices i ett nötskal. Det värsta är ju att det sprider sig när konsumenter accepterar detta beteende. Som BMW (finns fler) och deras försök att betal-låsa färdiga funktioner i en bil du redan köpt för hundratusentals kronor.

Jag förstår din tanke, men hellre 200 kr/år än 620 kr/år som är Sonys billigaste alternativ. Och visst, Nintendos online-tjänst är inte lika utvecklad men tycker ändå att det fungerat ypperligt sen en tid tillbaka. Läste någonstans att Nintendo hade ”renoverat” sina gamla servrar…

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Vad har Steam Deck med GBA att göra när det inte finns till den?

Du kan ju spela gba i webbläsaren.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag skulle lätt betala för att spela Pokémon Sapphire och Ruby till switchen

Inaktiv
Skrivet av Keima:

Jag skulle lätt betala för att spela Pokémon Sapphire och Ruby till switchen

Man kan ju hålla tummarna

1
Skriv svar