Snabbkollen – Vilken spelshow blir sommarens bästa?

Robot
Snabbkollen – Vilken spelshow blir sommarens bästa?

Playstation, Xbox/Starfield, Ubisoft eller Geoff? (Ständigt denna Geoff!)

#playstation-showcase, #snabbkollen, #spelsommar, #summer-game-fest, #ubisoft-forward


Medlem

Playstation showcase
Meta Gaming showcase
Summer games
Tror jag kommer vara dom bästa för dom kommer innehålla VR


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Alla med Geoff


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det event som har en Shadow of the Erdtree-trailer vinner per automatik. Tyvärr tror jag inte vi får se en förrän The Game Awards, men man vet aldrig, gamle Gäff kanske har fixat någon deal.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Den som kan innehålla starfield!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Sony brukar oftast vara bäst på detta och denna gången blir nog inget undantag.

Medlem

Ingen aning. Känns som Microsoft borde sitta på mycket nytt efter att studios om köpt.. Men om dom kallar det "Starfield Direct" så kan det ju knappast vara så.

Vettefan.
Känns som alla bra utvecklare mer eller mindre gått och dött dom senare åren, så har inte så värst höga förhoppningar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

För egen del Playstation Showcase ikväll. Men "bästa" är ju upp till betraktaren. Spelar man på något annat/alla format så har man väldigt mycket härligt att se fram emot


signatur

PSN: Swede_78

Medlem

1 Summer game fest
För det kommer vara live med publik och grejer, samt att det är geoffs

2 playstations


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:

1 Summer game fest
För det kommer vara live med publik och grejer, samt att det är geoffs

2 playstations

Kan inte annat än hålla med, live med publik gör sånt här 100x gånger roligare att titta på. Riktigt tråkigt att inte alla kör live event istället, blir ingen go "känsla" i nintento directs, playstations event osv.

Medlem

Kommer se på PS för eventuella PC släpp och Xbox för att se vad deras studios lyckats göra.

Fö. tycker jag mindre om Geoff så får se om man orkar titta på game fest.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Kan inte annat än hålla med, live med publik gör sånt här 100x gånger roligare att titta på. Riktigt tråkigt att inte alla kör live event istället, blir ingen go "känsla" i nintento directs, playstations event osv.

Eller hur! Närmast vi kommer till e3känslan.
Vet inte ifall några fler har publik


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Ser fram emot kvällens showcase, ska bli kul! Resten har jag inte ens nån koll på när de visas.

Ambassadör
Xbox

Alla utom geOfFs.


signatur

Jump in.

Redaktör
Skrivet av gorbatjov:

Ser fram emot kvällens showcase, ska bli kul! Resten har jag inte ens nån koll på när de visas.

Här är ett schema. Men de flesta om två drygt veckor.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Här är ett schema. Men de flesta om två drygt veckor.

Mange takk!

Medlem

Känns som det kan bli vilken som helst.

Sony har en massa Silent Hill på gång. Xbox har satt Machinegames på Indiana Jones samt ingen vet ännu vad Double Fine pysslar med nu. Den som annonserat de mest intressanta titlarna för mig är Microids men har ingen aning var eller om de tänker visa något. Den som lever får se.

Medlem

Alla med uppesittarkväll!

Medlem

Jag vet inte ens vad summer game fest är för något.

1
Skriv svar