Officiella tråden för FZ:s Diablo IV-klan

Moderator | Testpilot
Skrivet av magma:

Jag är gärna på men kommer ta det despacito så man får njuta av allt som spelet har att erbjuda.

Jag kommer ta det lugnt också Kommer finnas tillgänglig för bosshjälp och annat, men annars vill jag bara njuta i min egen takt.

Skrivet av Kiniguw:

Kommer också joina, måste bara bestämma mig om jag ska kötta barb, druid eller rogue, beslutsångesten är stor.

Här blir det Druid! Hoppas du hittar något som passar dig.

Skrivet av WulffX03:

Kommer slå följe med er den 6/6 om det finns plats i antingen klan 1 eller 2 om den skapas.

Kliar i fingret att köpa det så man har det på fredag, men med ett par tentor kvar innan sommaruppehållet så fokuserar jag på det i helgen istället så man är mer fri från den 6de 😁

Låter klokt! Skolan först. Inte som att Diablo försvinner Ska bli kul att ha dig i klanen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Joinar gärna. Kommer att köra barb till en början. Börjar tyvärr spela först på tisdag.

Fragtjuv

Jag kommer joina men gillar att ta det lugnt i början. Är gärna med och kör lite World events så småningom.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem

Sign off at 6/6.
Count me in!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Jag kommer att dela all info om klanen både här och under #fz-diabloklan på Geeks Discord så fort klanen är skapad!

Om den mot förmodan blir full får vi skapa en andra falang av modiga FZare.

Ser fram väldigt mycket fram emot detta!

Jag märkte när jag skapade Swec/fz klanen under första betan att massa randoms sökte sig in som inte ens var svenskar/engelsktalande eller medlemmar från hemsidorna.

En sak att tänka på 😄


signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |

Medlem

Blir det ett köp här, så är det för första diablo spelet sen många många år sen. Spelet könns väldigt hypat. Jag har lärt mig något från de senaste releaserna på spel. Jag kommer invänta en stund. Men rtt köp blir det nog sen.

Moderator | Testpilot
Skrivet av tyvar1:

Jag märkte när jag skapade Swec/fz klanen under första betan att massa randoms sökte sig in som inte ens var svenskar/engelsktalande eller medlemmar från hemsidorna.

En sak att tänka på 😄

Jag märkte det också med en klan jag hade. Det kommer innebära att vi måste godkänna folket som kommer in, men det är inga problem


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag märkte det också med en klan jag hade. Det kommer innebära att vi måste godkänna folket som kommer in, men det är inga problem

Blir det intervju samt personlighetstest innan man blir antagen?


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Issue:

Blir det intervju samt personlighetstest innan man blir antagen?

Intervju med CV och personligt brev om dina tidigare erfarenheter och vad du bidragit i andra klaner Information om det kommer inom kort!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Intervju med CV och personligt brev om dina tidigare erfarenheter och vad du bidragit i andra klaner Information om det kommer inom kort!

@Wakkaah @uberpwnage2.0 01:00 svensk tid som gäller?

Tänkte så jag hinner skriva ihop det där CV:et och samla referenser, om någon lever fortfarande från gamla WoW-klanen


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Moderator | Testpilot
Skrivet av Yatagarasu:

@Wakkaah @uberpwnage2.0 01:00 svensk tid som gäller?

Tänkte så jag hinner skriva ihop det där CV:et och samla referenser, om någon lever fortfarande från gamla WoW-klanen

Vi börjar båda bli gamla, men vi ska försöka vara där redan vid start!

Bara knåpa ihop något och så mejlar du till fzklancv@fzklan.se ( )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator
Skrivet av tyvar1:

Jag märkte när jag skapade Swec/fz klanen under första betan att massa randoms sökte sig in som inte ens var svenskar/engelsktalande eller medlemmar från hemsidorna.

En sak att tänka på 😄

Bra tips!
Jag och den eminente @uberpwnage2.0 ska göra vårt bästa för att gallra. Ska nog gå bra.

Moderator

Jag kommer inte stanna uppe inatt utan satsar på morgonen imorgon istället. Man får försöka ta den lilla sömn man kan som småbarnsförälder! 😂

Om ni inte hör något om klanen inatt från mig eller @uberpwnage2.0, så dyker den upp imorgon istället!

Moderator

Tryck N och sök sedan på FZSE Eller lägg till Wakkaah#2868 på Battlenet å skriv ett meddelande!

Moderator | Testpilot

Jag och Wakkaah ser till att acceptera folk folk löpande när ansökningar kommer igen. Här ska det sovas så jag kikar mer på det när jag kliver upp.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator

Välkommen till FZSE - den officiella Diablo IV-klanen för fz.se!

Hos oss är gemenskap nyckeln! Vi strävar efter att skapa en vänlig och välkomnande atmosfär där spelare kan hitta vänner att spela Diablo IV med. Vi är huvudsakligen en svenskspråkig klan. Oavsett om man föredrar hardcore, en mer avslappnad upplevelse eller något däremellan är man varmt välkommen att vara del av vår klan!

Oavsett om du är en ensamvarg som söker nya vänner eller om du redan är del av FZas community så är detta platsen för dig. Kom och var en del av vår gemenskap och låt oss skapa minnesvärda Diablo IV-äventyr tillsammans!

Du kan hitta klanen genom att söka på FZSE i spelet.

Vår officiella tråd på fz.se - Här kan ni diskutera allt som har med klanen att göra eller dela med er av era äventyr!
https://www.fz.se/forum/trad/454192-officiella-traden-for-fzs...

Regler:
Alla medlemmar i klanen förväntas följa reglerna nedan.
Respektera och behandla alla medlemmar med vänlighet och hänsyn. Vi värdesätter en positiv och inkluderande atmosfär där alla kan känna sig välkomna.
Håll er till diskussioner kring spelet, klanen och FZ. Undvik diskussion om politik och religion.
Håll ett vårdat språk och en trevlig ton.
Att trakassera eller diskriminera andra klanmedlemmar är strikt förbjudet.

Den som bryter mot någon av dessa regler kan bli avstängd tillfälligt eller permanent.

Kontakta @uberpwnage2.0eller @Wakkaah om ni har frågor eller behöver hjälp med något.

Gen
Medlem

Klanen är redan full "Too many applications"

Medlem

Too Manny outstanding applications! Vet inte om det innebär att klanen är full eller om man bara behöver rensa upp lite i ansökningskön

Gen
Medlem

Finns en SweC klan för de som inte får plats i FZSE.

Medlem

tråkigt om den redan är full. hade tänkt spela tidigt imorse, skapa gubbe och ansöka till klanen men fick oväntat besök igår.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gen:

Klanen är redan full "Too many applications"

Jag vet inte om det betyder att klanen är full ELLER om det ligger för många ansökningar. Kan mycket väl vara så att bara 30 st kan ligga vilandes, men att totala andelen medlemmar är 150 (som det är sagt).

Vet inte hur Wakkaas dag ser ut, men JAG kommer börja acceptera ansökningar vid 12:00 då jag slutar jobbet Häng kvar en stund gänget!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Chefredaktör

Förhoppningsvis behövs det bara rensas upp lite/acceptera väntande ansökningar.
Klanledare Uberpwnage är på jobbet men kommer att vara tillbaka vid 12 och Klanledare Wakkaah ligger förmodligen och sover.
Försöker se om jag kan få liv i honom!

Medlem

Jag har skickat en förfrågan om att bli medlem, ingame Esuk (Esuk#2672)

Chefredaktör

Hoppas jag blir accepterad som medlem... 😘

Medlem

FZ har väl stort inflytande? Kan ni inte begära att de ökar antalet klanmedlemmar till oändligt för oss?


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Gen
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag vet inte om det betyder att klanen är full ELLER om det ligger för många ansökningar. Kan mycket väl vara så att bara 30 st kan ligga vilandes, men att totala andelen medlemmar är 150 (som det är sagt).

Vet inte hur Wakkaas dag ser ut, men JAG kommer börja acceptera ansökningar vid 12:00 då jag slutar jobbet Häng kvar en stund gänget!

Ni får väl se om det ligger 125 ansökningar (med tanke på att klanen numera har 25 medlemmar) eller om det finns ett tag på antalet ansökningar

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gen:

Ni får väl se om det ligger 125 ansökningar (med tanke på att klanen numera har 25 medlemmar) eller om det finns ett tag på antalet ansökningar

Det verkar vara som jag tänkte, typ max 25 ansökningar. Har accepterar en drös nu under rasten Sitter här en liiiten stund till och håller koll.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gen
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det verkar vara som jag tänkte, typ max 25 ansökningar. Har accepterar en drös nu under rasten Sitter här en liiiten stund till och håller koll.

Wünderbar

Moderator | Testpilot

Åter till jobb. Tillbaka igen vid 12 för att acceptera resten av er!

Står det att det inte går att skicka en ansökan beror det på att maxtaket för MOTTAGNA ansökningar till oss är nåd för stunden – det betyder inte att klanen är full. Jag, Wakkaah eller Daniel skriver här när vi nått 150 st medlemmar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skriv svar