Summer Game Fest – Spelen vi tror (och vet) kommer visas

Robot
Summer Game Fest – Spelen vi tror (och vet) kommer visas
Medlem

Tänk om de skulle annonsera Kingdom Come 2. 🥰

Jag skulle skrika av lycka.


signatur

Memento Mori

Avstängd

SGF känns ganska så svalt. Däremot hoppas jag Xbox-showen levererar i min smak.

Medlem

Imorgon kör vi gott folk! Dessa tider är för jäkla trevliga för oss spelare.

Hoppas på många bra trailers(helst med en mix av gameplay) och åtminstone ett par oväntade överraskningar man inte visste att man ville ha.

Ska jag spekulera gällande Elden Ring tror jag inte vi får någon trailer på expansionen(hoppas jag har fel), det lär nog dyka upp under The Game Awards för att sedan släppas tidigt 2024.

Jag tror dock det blir mer från Armored Core 6, som även det ser väldigt intressant ut, även för en som mig som aldrig lirat något av dom.

Hollow Knight: Silksong lär väl inte heller dyka upp heller under veckans shower, men hoppas även här jag har fel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

ff7 rebirth visas imorgon jag känner hype

Medlem

Med tanke på att Street Fighter 6 blev en 10/10 för mig så är jag otroligt nyfiken och hajpad över att få se Mortal Kombat 1. Fightingscenen har aldrig varit mer spännande!

Medlem

Som vanligt är det helt nya titlar och idéer som kittlar mest. Uppföljare känns svalt för mig.

Medlem
Skrivet av erson:

ff7 rebirth visas imorgon jag känner hype

Det hade varit najs men frågan är om de verkligen vill visa det spelet innan FFXVI är släppt.

Medlem

signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Det hade varit najs men frågan är om de verkligen vill visa det spelet innan FFXVI är släppt.

Jodå idag kommer det visas

Medlem

Silksong, tack!

1
Skriv svar