Se en lång videogenomgång av Robocop: Rogue City

Robot
Se en lång videogenomgång av Robocop: Rogue City

Styltig cybersnut tar sig an Detroits undre värld.

#Robocop-rogue-city, #Teyon


Fragtjuv

Hmm. Det såg liiite spännande ut kan jag tycka. Ibland kan ju uppskatta mer ”arkadiga” fps. Det här ser ut som ett spel jag kan skaffa på en rea eller hålla tummarna för att det kommer på Gamepass tillslut.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ser grymt ut jag är såld 🙌

Skribent

Visst att Robby ska kännas som en oförstörbar tank. Men jag hoppas det finns någon utmaning senare i spelet. Jag gillar dock att hur "klumpigt" han rör sig, det kännns genuint med filmerna.

Försiktigt positiv


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

perspektivet ser lite udda ut dock, robocop var väl inte 30% längre än alla andra?

Medlem

Ser ju faktiskt riktigt häftigt ut! Älskar att Robocop är en tank på ben, precis som han ska vara!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Ansiktsanimationerna var horribla. Förutom det så verkar det lovande.


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av tuckdragon:

perspektivet ser lite udda ut dock, robocop var väl inte 30% längre än alla andra?

Kanske inte 30% större, men han var rätt lång om jag inte minns fel. Weller är väl 184 cm eller något och de fick ju plocka bort benen från "rustningen" när han satt i bilen för de var för långa.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser väldigt stelt ut och mekaniskt, men det kanske det som var meningen?

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kanske inte 30% större, men han var rätt lång om jag inte minns fel. Weller är väl 184 cm eller något och de fick ju plocka bort benen från "rustningen" när han satt i bilen för de var för långa.

Jo sure, noterade mest bara att i klippet så fick han typ kolla ner för att kunna ge fienden en näve och i vissa konversationer fick folk kolla upp i taket 😂

Medlem

Tyckte jag kände igen rösten vid 5 minuter och om jag inte har fel så är det Bruce Lester Johnson (som var Sergeant Terence Redford i Battlefield bad company 2) Bra röst-skådis tycker jag.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Tyckte jag kände igen rösten vid 5 minuter och om jag inte har fel så är det Bruce Lester Johnson (som var Sergeant Terence Redford i Battlefield bad company 2) Bra röst-skådis tycker jag.

tror du har rätt, tyckte jag läste samma sak i youtube kommentarer

1
Skriv svar