Läckta videor sägs visa handkontroll och headset med Starfield-tema
Kanske något som officiellt visas upp på Bethesda-showen?
Någon som kommer köpa handkontrollen?
Fundera på det, tills jag såg en massa regnbågar och kom och tänka på My Little Pony. Är inte 6 år längre

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Fundera på det, tills jag såg en massa regnbågar och kom och tänka på My Little Pony. Är inte 6 år längre
https://kbimages1-a.akamaihd.net/599eeed3-2661-4e30-b880-b42a...
Massa? Jag såg en liten högst upp lol
Och färgerna används av organisationen Constellation i spelet så då får du nog undvika hela spelet
Switch, PC och Dödsmetall.
Fundera på det, tills jag såg en massa regnbågar
Såg färgmässigt mest ut som en gammal retro logga i 70tals/tidigt 80 tals anda någon regnbåge var det väl ändå inte? 4 färger räcker inte för en regnbåge.
Tycker inte om vita kontroller avskydde utseendet på Xbox 360 kontrollen och den här ser inge vidare ut även om det är ”roligt” att de börjar med genomskinlig plast igen samt att den verkar ha de mer gummerade greppsidorna som är trevligare är de förstas xbsx kontrollerna.
Lite bättre bild från reddit:

Edit: citat och bättre bilder.
The Owls Are Not What They Seem
Någon som kommer köpa handkontrollen?
Inte så länge jag har en fungerande handkontroll och om den mot förmodan skulle gå sönder så lär det bli en vanlig handkontroll då dessa special edition kontroller oftast är dyrare. 🤔
Snygg kontroll, men jag vill se (mera) gameplay!
Det kommer på söndag
Kommer sitta bänkad på söndag.