Sonic Superstars är ett helt nytt sidoskrollande äventyr med den ilsnabba kotten

Robot
Sonic Superstars är ett helt nytt sidoskrollande äventyr med den ilsnabba kotten
Medlem

Kul med ett nytt sidoskrollande Sonic!
Kanske lite väl inzoomat? Var svårt att hinna se... Eller så har man blivit gammal 🤔

Medlem

Verkar lika dåligt som alla Sonic-spelen är. Jag fattade aldrig tjusningen, man har knappt någon kontroll på kotten.

Medlem
Skrivet av pazu:

Verkar lika dåligt som alla Sonic-spelen är. Jag fattade aldrig tjusningen, man har knappt någon kontroll på kotten.

Handlar mest om reflexer. Spelen har blivit lättare med varje utgåva. Troligen är detta ännu mer nybörjar vänligt. Övning vettu

Medlem
Skrivet av pazu:

Verkar lika dåligt som alla Sonic-spelen är. Jag fattade aldrig tjusningen, man har knappt någon kontroll på kotten.

Precis så känner jag med, har inte haft kul med ett enda Sonicspel tyvärr.

Inaktiv
???

Vart finns det info om Zero? Knuckles och de andra såg jag på videon.

Skribent
Skrivet av anon_326145:

<Uppladdad bildlänk>

Vart finns det info om Zero? Knuckles och de andra såg jag på videon.

Fingrarna är snabbare än huvudet. Knuckles ska det vara 👍

Medlem

Såg ut ungefär som Sonic 4, känns ganska gjort vid det här laget.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Såg ut ungefär som Sonic 4, känns ganska gjort vid det här laget.

Sant, inte så nyskapande men tycker inte heller att det alltid behövs. Man vet vad man får och jag är ok med det. Jag gillade Sonic 4. Avkopplande spel att bränna några timmar på. Hoppas det kommer till Ios också.

It's not a lake, it's an ocean

Riktigt peppad på detta. Blir kul att spela med sonen. Hoppas bara att de kontrollen är den klassiska och inte Sonic 4-hal.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Så jäkla trevligt. 2D Sonic är lätt dom bästa plattformsspelen som finns och grafiken gör mig glad.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Finns så många vackra sidoscrollers men de väljer att uppdatera till en grafisk nivå liknande Rayman från Playstation 2

Avstängd

Tror ni att det kan komma till Xcloud så jag kan spela det?

1
Skriv svar