FZ-forumiten Welo når lvl 100 på hardcore i Diablo IV

Medlem

Jävligt snyggt jobbat! Hatten av


signatur

Allätare

Medlem

Satan i gatan vilken prestation! Ruggigt imponerande.

Medlem

Stort grattis!

Medlem

Oj jäklar vad imponerande!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Haha vilken överraskning! Trodde inte det var värdigt en FZ artikel men tackar å det djupaste Blev inte helt fel med en tidig semester ändå!

P.S.
För er som har frågor kring build, hur många timmar det tog osv. Så kommer jag göra ett mer detaljerat inlägg här i forumet lite senare där jag går mer in på djupet hur jag klara denna bedrift.

Medlem

Jävlar va nice, stort grattis.

Medlem

Grattis och bra jobbat!


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Jäklar, starkt Welo!

PS. Vilken spec körde du på din sorc, och höll du dig till bara den? Har kört till lvl 55 hittills på ren lightning.

brrap brrap pew pew

Imponerande som tusan bra jobbat. Också väldigt kul att FZ lyfter det på framsidan, väl värt!


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Coolt som fan! Bra jobbat! 👏🏻👏🏻

Skribent

Riktigt grymt! Häftigt att bli förevigad på en staty.

Medlem

Grattis! Bra jobbat.

Medlem
Skrivet av Welo:

Haha vilken överraskning! Trodde inte det var värdigt en FZ artikel men tackar å det djupaste Blev inte helt fel med en tidig semester ändå!

P.S.
För er som har frågor kring build, hur många timmar det tog osv. Så kommer jag göra ett mer detaljerat inlägg här i forumet lite senare där jag går mer in på djupet hur jag klara denna bedrift.

Nice, grattis!

Streamar du något? I såna fall vart kan jag hitta det?

Medlem
Skrivet av Welo:

Haha vilken överraskning! Trodde inte det var värdigt en FZ artikel men tackar å det djupaste Blev inte helt fel med en tidig semester ändå!

P.S.
För er som har frågor kring build, hur många timmar det tog osv. Så kommer jag göra ett mer detaljerat inlägg här i forumet lite senare där jag går mer in på djupet hur jag klara denna bedrift.

Helt klart värt en artikel, bra jobbat 💪

Ser fram emot mer detaljer 😊

Redaktör
Skrivet av Welo:

Haha vilken överraskning! Trodde inte det var värdigt en FZ artikel men tackar å det djupaste Blev inte helt fel med en tidig semester ändå!

P.S.
För er som har frågor kring build, hur många timmar det tog osv. Så kommer jag göra ett mer detaljerat inlägg här i forumet lite senare där jag går mer in på djupet hur jag klara denna bedrift.

Kul! Hojta gärna till mig eller annan på red (pm, kontakt…) när du postar inlägget så kör vi det på framsidan så fler ser det.


signatur
Gnällkuk

Welo for pres! Riktigt imponerande! Kul att du väljer att flagga med "oss"


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av rosski:

Helt klart värt en artikel, bra jobbat 💪

Ser fram emot mer detaljer 😊

Skrivet av Tomas Helenius:

Kul! Hojta gärna till mig eller annan på red (pm, kontakt…) när du postar inlägget så kör vi det på framsidan så fler ser det.

Nu finns ett litet forum inlägg att läsa om ni så vill, där jag förhoppningsvis svarat på frågorna som dykt upp här. Är det något mer ni undrar så är det bara att fråga så svarar jag så fort jag kan. Återigen tack för alla gratulationer har varit otroligt kul att se så många under dagen

Redaktör
Skrivet av Welo:

Nu finns ett litet forum inlägg att läsa om ni så vill, där jag förhoppningsvis svarat på frågorna som dykt upp här. Är det något mer ni undrar så är det bara att fråga så svarar jag så fort jag kan. Återigen tack för alla gratulationer har varit otroligt kul att se så många under dagen

Tackar! Dyker upp på framsidan i morgon. Men alla ni i forumet har förstås redan hittat det: https://www.fz.se/forum/trad/454669-min-vag-till-top-1000-dia...


signatur
Medlem

Stort!!

Spelar inte Diablo men vet vad det är men that's it. Bär leveln med stolthet och slakta vidare.


signatur
Medlem

Grymt!!! Grattis!

Medlem

Imponerande! Grattis!

Medlem

I bow to you sir! Well done!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Medlem
Djävulskt bra!

Jag kämpar på med min lilla barb och har nog dött 100+ gånger redan innan lvl 80 - nog för att man kör mer kamakaze i softcore men det gör det ju bara än mer imponerande att redan nå 100 hardcore - sjukt imponerande!


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

Grymt bra kämpat!! 👑💪🏻

12
Skriv svar