Sonic Superstars och Super Mario Bros Wonder kan släppas samma vecka

Robot
Sonic Superstars och Super Mario Bros Wonder kan släppas samma vecka
Moderator

Wonder är mitt val!

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Sonic var ju alltid ballare på 90 talet.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

It's not a lake, it's an ocean

Ser väldigt mycket fram emot Sonic Superstars. Kommer bli görskoj att spela detta med sonen.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Båda ser roliga ut så det är vinst hur som helst.

signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Trodde aldrig jag skulle säga det här, men för första gången i mitt liv ser jag fram emot ett Sonic-spel mer än ett nytt Mario... jag vet inte, det ser ut som en dålig drogtripp bara och gör mig inte alls pepp. Men kommer antagligen testa om det kommer demo och då kanske jag omvänds. Vem vet. Men för nu är jag mer pepp på Sonic-alternativet faktiskt och som uppväxt med NES och Snes och aldrig kunde tänka mig köpa en Sega-konsol (eller snarare tjata till mig en i julklapp) så är detta en bedrift!

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Gertzy:

Trodde aldrig jag skulle säga det här, men för första gången i mitt liv ser jag fram emot ett Sonic-spel mer än ett nytt Mario... jag vet inte, det ser ut som en dålig drogtripp bara och gör mig inte alls pepp. Men kommer antagligen testa om det kommer demo och då kanske jag omvänds. Vem vet. Men för nu är jag mer pepp på Sonic-alternativet faktiskt och som uppväxt med NES och Snes och aldrig kunde tänka mig köpa en Sega-konsol (eller snarare tjata till mig en i julklapp) så är detta en bedrift!

Välkommen över till den ljusa sidan! Det är aldrig för sent.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Välkommen över till den ljusa sidan! Det är aldrig för sent.

Nintendo är uppenbarligen ljusa sidan så du menar "welcome to the dark side". Hoppas ni har kakor!

1
Skriv svar