Säsong 2 av The Last of Us kan komma under 2025, trots författarstrejken

Robot
Säsong 2 av The Last of Us kan komma under 2025, trots författarstrejken

Craig Mazin anser att chanserna är goda.

#Serier, #The-last-of-us

Medlem

Det låter bra. För en som inte spelat spelen så skall jag säga att denna serien har underhållet mig.

Det är nog den "spel till serie" som jag gillat mest.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Det låter bra. För en som inte spelat spelen så skall jag säga att denna serien har underhållet mig.

Det är nog den "spel till serie" som jag gillat mest.

Har man inte spelat spelen ska man inte se serien först.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Håller inte med.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Äsch, jag föredrar absolut spelen, men vad man väljer att göra först spelar väl ingen större roll?

Jag tror att den som spelar efter att ha sett serien får ungefär lika stor behållning som den som ser serien efter att ha spelet spelen. Mycket är samma, men tillräckligt mycket diffar för att motivera att man konsumerar båda.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Jag har ju fått en del info om spelet, så fått det "spoilat" lite, men får man räkna med efter såpass lång tid.

Brukar försöka skilja på spel och filmatisering, och hålla dem på sin egen merit. Hade varit lika skönt om de hade bytt karaktärer helt bara de haft bra utveckling av dem och fått sig en bra story. Jag drar paralleller till wheel of time, där jag inte fattar ändringarna alls, och vet inte hur de skall kunna fortsätta.

1
Skriv svar