Ny handlingstrailer ger oss en titt på intrigerna i Spider-Man 2

Robot
Ny handlingstrailer ger oss en titt på intrigerna i Spider-Man 2

Kraven the Hunter och Venom ställer till med otyg.

#Insomniac-games, #Spider-man-2, #nyhetstips


Medlem

Ser riktigt bra ut!

Kul att de släpper ny design för konsolfodral & dualsense också, kanske man kan hoppas på en Venom-inspirerande design i framtiden?

Medlem

räcker om det är lika bra som ettan för att jag ska köpa detta tyckte det var unikt och skitkul


signatur

//monster

Medlem

göttigt=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

räcker om det är lika bra som ettan för att jag ska köpa detta tyckte det var unikt och skitkul

Älskade också första spelet. Blir nyfiken bara på hur du menar att det var unikt?

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Älskade också första spelet. Blir nyfiken bara på hur du menar att det var unikt?

har inte lirat något som är som det spelet innan bara. men tyckte det var riktigt bra, blev torsk efter första kvarten och kunde inte sluta förrän jag hade gjort allt som fanns att göra


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

har inte lirat något som är som det spelet innan bara. men tyckte det var riktigt bra, blev torsk efter första kvarten och kunde inte sluta förrän jag hade gjort allt som fanns att göra

Förstår. Aldrig spelat Arkham spelen?

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Förstår. Aldrig spelat Arkham spelen?

icke, missade dom totalt. att jag ens testade spiderman var en ren slump. men jävlar va kul det var att fladdra runt som en gud påminde lite om gamla Prototype, det var skitkul på sin tid tyckte jag


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

icke, missade dom totalt. att jag ens testade spiderman var en ren slump. men jävlar va kul det var att fladdra runt som en gud påminde lite om gamla Prototype, det var skitkul på sin tid tyckte jag

Haha ja väldigt bra känsla.

Skribent

Så med lite tur får vi spela som Venom.

Jag är pepp iaf.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Avstängd

Jag gillade första spelet, men jag förväntade mig betydligt bättre grafik till uppföljaren. Jag tycker animationerna och ansiktsmodellerna ser last gen ut.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Jag gillade första spelet, men jag förväntade mig betydligt bättre grafik till uppföljaren. Jag tycker animationerna och ansiktsmodellerna ser last gen ut.

Optikern ringde! Du missade din tid förra veckan 😊

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Haha ja väldigt bra känsla.

det är något speciellt med att vara som en gud i ett spel, ju mer slakt desto bättre. är förvånad att Prototype inte fortsatte tillverkas i ja, mer mängd än det gör


signatur

//monster

1
Skriv svar