Senaste spelet du klarade?

Medlem

Red Dead Redemption 2. Tog 80 timmar.


signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Medlem

Zelda totk, jäklar vilket spel.

Har dock inte gjort 100% av sidequest/collectibles

Medlem

Bramble The Mountain King


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Dishonored 2. Riktigt kul, beroendeframkallande. Jag kunde inte spela klart sista banan dock, var nåt man måste göra i rätt ordning så att en scen triggas.

Medlem

My little Pony till Xbox XS 😅

Medlem

Rullade eftertexter i Star wars: Jedi fallen order precis nyss.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om spelet.. spelade ps5 versionen.. men kändes som det inte åldrats speciellt bra.
Mitt första Star wars spel och för nån som inte är speciellt intresserad av Star wars så var det ok.
Gillade light sabern.
Storyn var inte speciellt bra meb kommer troligtvis spela survivor någon gång o framtiden.

2/5 får det. Ok men absolut inte mer

Medlem

Fixat sunset overdrive och amnesia the bunker igår. SO var ganska monotont och tråkigt. Har kämpat länge för att göra färdigt det spelet.

Amnesia var bra men störde mig något oerhört på sparsystemet vilket slutade med att jag rusade igenom spelet och istället körde trial and error.

Medlem

Horizon Forbidden West. Tekniskt mästerverk och stundtals helt okej. Stundtals väldigt långtråkigt med många buggar och långa avstånd. Storyn är förutsägbar och utan en enda överraskning vilket drar ner upplevelsen för min del. 2/5 i betyg.

Medlem

Sonic Color Ultimate. Märks iofs att det är ett gammalt spel i grunden men tyckte ändå det växte ju mer man spelade det. Skulle ge det 3/5 med tanke på den remaster det ändå är, betyget hade dock blivit något lägre om det var ett helt nytt spel.

Medlem

Blev precis klar med Arcade Paradise. Lite småkul indiepärla. Det var lite för tråkiga minispel som skulle utföras varja dag tyvärr men det vägdes upp av alla de fenomenala kloner av äldre spel som finns tillgängliga. Betyget blir 3/5.

Medlem

Blev klar med storyn på Far cry 5 igår. Överlag ett riktigt bra spel, vissa störningsmoment i storyn som bara kändes dumt men i det stora hela var jag underhållen under hela tiden.

4/5


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

God of War Ragnarök. Hoppas verkligen att PC får en release också så fler får nöjet att spela. Det var helt fantastiskt!

5/5

Medlem

Dragons Dogma


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Final Fantasy 16

Medlem

God of war ragnarök. Älskade det från början till slut. 5/5

Medlem

Metro Exodus DLC (om det nu räknas?).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ratchet & Clank Rift Apart. (Ps5)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Remnant 2.
Riktigt kul spel att köra med ett gäng kompisar!
Börjat andra genomspelningen nu på högre svårighetsgrad.

Medlem

Jedi Survivor. Storyn var fantastisk men den tekniska biten var stundtals under all kritik. Spelade på Xbox Series X och tror jag hade dippar ner till 7-8 fps. Om jag bortser från det så är det här bland det bästa jag lär spela i år. 4/5.

"Alan Wake: Remastered"; en liten guldklimp som de lyckats bra med. Ser fram emot AWII nu i höst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Holonyaa:

Remnant 2.
Riktigt kul spel att köra med ett gäng kompisar!
Börjat andra genomspelningen nu på högre svårighetsgrad.

Jag är fast på sista bossen, han är obärmhertig i andra fasen Han spammar och spammar så man inte hinner vare sig ladda om,strafa, heala eller ens skrika aj
Kanske man ska ta hjälp och inte köra solo på honom
Bra spel

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Jag är fast på sista bossen, han är obärmhertig i andra fasen Han spammar och spammar så man inte hinner vare sig ladda om,strafa, heala eller ens skrika aj
Kanske man ska ta hjälp och inte köra solo på honom
Bra spel

Mycket lättare om man är 2 eller flera.
Sjukt jobbigt om man har all aggro själv nämligen.
Vi brukar köra 3 manna squad, tycker jag funkar bäst. Under andra fasen brukar vi försöka heala oss när han är "ute" i den stora arenan, och inte den lilla knallröda saken. Han är något lugnare där och man har mera plats.
Bara att kämpa på! Tog oss typ 15-20 försök innan vi klarade honom första gången på Survivor.

Medlem

Yakuza 4 Remastered. Är en bra bit in på femman nu men Baldurs gate tar prioritet. Kiryu och gänget får vänta lite, helt enkelt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av SNES:

Red Dead Redemption 2. Tog 80 timmar.

För någon vecka sedan klarade jag Jedi Survivor, vilket jag lade ner 35 timmar på.

Kul spel storymässigt + att jag älskar Star Wars.

Men jisses vad ooptimerat och buggigt spelet var! Det förtog mycket av glädjen tyvärr.


signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Medlem

Axiom Verge 2

Bra men det når inte riktigt upp till det första spelet.

Det har en något irriterande grafisk design där det ibland är svårt att se vad som är "fasta" ytor och vad som är bakgrund. Man vänjer sig efter ett tag men det kan ändå uppstå situationer där man springer in i en vägg som man tror är en del av bakgrunden.

Medlem

Klarade precis " Prodeus " grymt spel om man gillar Boomer shooters 🔥

Medlem

Igår kväll spelade jag klart sista akten i Diablo 3 på switch. Spelade det för många år sedan på xbox men jag hade inte kört den sista akten förut. Tror inte den fanns förra gången. Kul spel tycker jag, 30 timmar halvt hjärndöd avkoppling:)

Medlem
Skrivet av SNES:

För någon vecka sedan klarade jag Jedi Survivor, vilket jag lade ner 35 timmar på.

Kul spel storymässigt + att jag älskar Star Wars.

Men jisses vad ooptimerat och buggigt spelet var! Det förtog mycket av glädjen tyvärr.

Har nu för övrigt börjat spela det fantastiska Baldurs Gate 3 och har hittills ca 10 timmar investerat i spelet. Med tanke på att jag ofta spelar igenom spel ganska noggrant och det faktum att spelet är så stort så lär jag ha att göra i detta spel året ut.

Sedan kommer ju Starfield om ca tre veckor vilket jag lär börja spela parallellt eftersom jag får det på releasedagen genom Xbox Game Pass.


signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Medlem

Ursäkta off-topic, men hur är Jedi Survivor nu för tiden till PC för er som lirat det? Funderar nämligen på att införskaffa EA Play Pro saken för att spela igenom nu i helgen/veckan om det är avsevärt mycket bättre.

Eller är det fortfarande som vid release, fullt med tekniska skavanker och stutters, eller är det någorlunda bra nu? Hittar lite delade meningar på Reddit så tänkte höra lite åsikter här också(om det finns några).

Tråkigt att spelet släpptes som det gjorde. :/


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Donkey Kong Tropical Freeze på Wii U. Väldigt bra spel men vissa banor är lite väl frustrerande samt att kontrollen inte är klockren. 4/5!

Skriv svar