FZ spelar hemligheter i helgen, vad spelar du?

Robot
FZ spelar hemligheter i helgen, vad spelar du?

Och det förstås: oerhört mycket Baldur's Gate 3 blir det också.

#spelhelg


Fragtjuv

Fortsätter med Diablo IV. Räknar med att nå level 90 med season 1-karaktären.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jag inhandlade detta igår för under hundringen på Steam(rea atm, enhanced edition+DLC).

Så finns en chans att jag kanske påbörjar det, men kanske kommer på något annat.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ååh hemligheten AC6? Det gissar jag 😁

Oavsett, hoppa det är skoj!

Medlem

FTL och Dead Cells! Mysigt värre 😎

Medlem
Skrivet av Govein:

Ååh hemligheten AC6? Det gissar jag 😁

Starfield?

Medlem

Baldur's Gate 3. Precis börjat med Akt 3. Siktar på att bli klar innan Starfield släpps. Dock finns risken att Starfields karaktärer kommer att kännas tomma och yttliga i jämförelse med mästerverket som jag just nu spelar.

Medlem

Death Stranding. Spelat det en del under veckans gång och är verkligen "intrigued", så blir att fortsätta på det.

Medlem

Remnant 2, jäklar va bra det är, spelade inte första spelet tyvärr inser jag nu.

Medlem

Fortsätter med Divinity Original Sin 1. Tänkte spela igenom det och 2an innan jag ger mig på BG3.

Medlem

Tanken är att ta sig igenom Resident Evil 2 Remake (B Scenario) nu efter lite uppehåll

Medlem

Fallout 76 som vanligt (Jepp jag är en av dom som gillar spelet fortfarande såklart)
Kanske lite Minecraft tills Starfield kommer

Medlem
Medlem

Påbörjade Red dead redemption 2 för ett tag sedan så fortsätter säkert med det. Blir nog några Overwatch 2-matcher oxå


signatur

Cause i need to watch things die

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Fezk:

Jag inhandlade detta igår för under hundringen på Steam(rea atm, enhanced edition+DLC).

https://image.api.playstation.com/vulcan/img/rnd/202106/1611/...

Så finns en chans att jag kanske påbörjar det, men kanske kommer på något annat.

Seg inledning som kan vara lite avskräckande, men ge det en chans. Det växer verkligen och utvecklas till en sjujäkla resa.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean

Jag håller faktiskt på att avsluta Alone in the Dark - The New Nightmare. Som uppladdning inför återkomsten i oktober.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Varvar spelande av Baldurs Gate 3 (PC) med Trails into Reverie (PS5).

Medlem

Dags att börja bege mig mot slutet av Zelda, 90 h in nu.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag har börjat spela Marauders, gillart!

Medlem

Blasphemous på PS4, Metroidvania FTW \o/


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

För mig blir det Hogwarts Legacy. 26timmar in, inte fokuserat på storyn sista timmarna men ska göra det igen i helgen. Kommer nog inte bli klar i helgen.. fast vet inte hur långt det är heller iofs!?

Medlem

Quake Champions och AMS2 Rallycross

Medlem

Utomlands och reser så det får bli lite ufc 4 eller nåt lurvigt på xboxen. Men när jag kommer hem blir det bg3 för hela slanten.

Ofi
Medlem

Varvar mordgåtor i Outer Worlds DLC med att riva loss i Stray.

Medlem
Skrivet av Margy:

Starfield?

Lite tidigt eller? Armored core 6 släpps ju om en vecka så tänkte det kanske var det? Men är väl kanske inte så långt till starfield heller.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Seg inledning som kan vara lite avskräckande, men ge det en chans. Det växer verkligen och utvecklas till en sjujäkla resa.

Låter spännande. Har påbörjat lite smått nu och det är en väldigt "cinematisk" början iallafall, men känns jäkla mysigt att vara tillbaka i Metros värld och den täta atmosfären.

Skrivet av Govein:

Lite tidigt eller? Armored core 6 släpps ju om en vecka så tänkte det kanske var det? Men är väl kanske inte så långt till starfield heller.

Recensionsembargot lyfts torsdag 31 augusti, så det är nog en av "hemligheterna", det är väl ett stort spel så behövs god tid. Armored Core 6 kan säkerligen vara den andra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Låter spännande. Har påbörjat lite smått nu och det är en väldigt "cinematisk" början iallafall, men känns jäkla mysigt att vara tillbaka i Metros värld och den täta atmosfären.

Recensionsembargot lyfts torsdag 31 augusti, så det är nog en av "hemligheterna", det är väl ett stort spel så behövs god tid. Armored Core 6 kan säkerligen vara den andra.

Ah 31a aug redan. Spännande!

Medlem

Återspelar Indiana Jones And The Emperor's Tomb för första gången på säkert 15 år. Det är fortfarande riktigt, riktigt bra! Ett av de bättre äventyrsspelen som någonsin gjorts!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Baldurs Gate III, svårt att sluta, ren spelglädje för mig.

NuZ
Testpilot

Är en gaming helg för mig så lär bli en hel del CoD (NuZ#6028179, Har MP/WZ på både PS5 och Xbox) och kanske öva mer på speedruns i RE4 Remaken. Kanske hänger lite i Geeks Discord om jag e på Xlådan.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

12
Skriv svar