WH40K: Darktide ska få ett helt nytt klassystem

Robot
WH40K: Darktide ska få ett helt nytt klassystem

Med nya förmågor och färdighetsträd med tre olika grenar.

#Fatshark, #Warhammer-40k-darktide


Medlem

Spelade ett par kvällar någon vecka efter release och då kändes det ofärdigt och obalanserat samt att communityt inte var direkt hjälpsamma med en massa springa och sola muppar så nej det var ingen vidare spelupplevelse.

Dem kan väl märka spelet med early acess om dem ända skall behandla det så.

Medlem

Wow, intressant. Har sänkt en massa timmar i detta spelet nu och ser fram emot detta Det var ofärdigt vid release, men de get jättebr support till det!


signatur

I drank what?

Medlem

Jag har haft skitkul i spelet och detta är riktigt goda nyheter.

Snyggt av dom att ta till sig av kritiken och faktiskt lägga tid på att rätta till det.

Medlem

Ser coolt ut, tänkte testa det lite i september. Tycker dessutom fortfarande att Vermintide 2 är kul att spela och även det uppdateras ju kontinuerligt.

Medlem

Självaste gameplayen har alltid varit otroligt roligt
Men nästan allt runt om har varit helt åt helvete dåligt
Spela det 100 timmar i början sen sluta jag tills de fixat spelet

Det var ett early access spel de släppte vad de än säger annorlunda

Medlem

Jag längtar till att det kommer till Xbox. Jag undrar om det någonsin gör det.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Har haft tämligen kul med spelet. Efter cross-play med steam är det nästan ingen väntan heller. Folk börjar dessutom lära sig spela ok. Springer förvisso fortfarande på folk som bara ränner iväg och ser till att alla dör, men blir mer och mer sällan.

Blir kul å se vart det tar vägen.

Medlem

Har haft super roligt med spelet. Men dock kände man sig ganska snabbt färdigt med spelet. Får nog ta och återkomma till det snart.


signatur

It´s a me

Medlem

Jag blev tyvärr besviken på detta spel. Såg fram emot det efter massa V2-timmar men det blev ingen värdig uppföljare.

Medlem

Uppdragen är nog det som behöver fixas mest, inte samma charm som Vermintide och det blir väldigt grindigt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Kunde inte ens spela det. Crashade om jag inte körde på CPU Thread 1 eller va det var det hette.
Och körde jag med det gick spelet i 25fps. Outhärdligt.
Provade igen två månader efter release, men det var likadant då.

Nån som vet om detta problem är löst nu?

Medlem

Vore trevligt om de investerade lite kraft i att få banorna att kännas sammanhängande, lite som det är i Vermintide spelen.
Som det var sista jag spelade (ej spelat på ett bra tag) så kastades man in i olika kartor helt utan sammanhang mellan varandra.

1
Skriv svar