Nightdive Studios jobbar på en remaster av Turok 3

Robot
Nightdive Studios jobbar på en remaster av Turok 3
Medlem

Aldrig kört det här, men det ska inte vara någon höjdare. Kan Nightdive-Studios rädda spelet? 🤔

Medlem

Det ser ju förfärligt ut. Minns att jag spelade de två första när det begav sig och gillade båda men av nån anledning spelade jag inte trean och känner mig ganska nöjd med det valet ändå.

Medlem

Körde spelet till n64 sådär spel . vem vill ha en remaster av det här ?

Medlem

Kommer ihåg att jag tvunget ville ha det spelet när jag var liten. Men var för rädd så spelade aldrig mer än 20minuter. Hemsöker mig än idag.


signatur

It´s a me

Medlem

Första spelet är jättebra, andra tappar rejält i kvalité. 3an har jag inte testat så har ingen nostalgi att leva på. Skippar nog denna gång.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av starcraft1:

Körde spelet till n64 sådär spel . vem vill ha en remaster av det här ?

Tror det är ganska många ändå (mig inkluderat).
Vi har tjatat på Nightdive efter 3'an ända sedan 2'an kom ut. Det var tal om att det inte skulle komma då det saknades en hel del kod eller likn.
Jag kan förstå varför det tagit sån tid för de har verkligen lagt ned sjukt mycket möda på det här som man kanske inte ser vid första anblick.

Ska bli kul att testa då jag nte kört mer än kanske en kvart.

Även om det är ett "sådär" spel så är det otroligt att dom bevarar en titel som Turok 3.
Själv skulle jag aldrig i mitt liv önska efter remasters på varken Quake 1 eller Quake 2, men bevisligen så finns efterfrågan då de blivit omåttligt populära.

Medlem
Skrivet av lonian:

Första spelet är jättebra, andra tappar rejält i kvalité. 3an har jag inte testat så har ingen nostalgi att leva på. Skippar nog denna gång.

Tycker nog andra delen bräcker det första spelet i det allra mesta, dock så skiljer sig spelen en hel del åt. Jag gillar vapnen och variationen i del 2, medan föregående spel i serien blev lite väl mycket ”grönt”. 😅

Medlem

Jag tycker också det tappar i andra, detta tredje vet jag inte om jag vill testa, den där videon säljer spelet otroligt dåligt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Rösterna låter ju som något inspelat på ett Steelseries siberia eller med röstförvrängning så det låter typ som google rösten

1
Skriv svar