Rykte: EA Sports UFC 5 släpps i oktober

Robot
Rykte: EA Sports UFC 5 släpps i oktober
Medlem

Kollade den hemliga rutan. Personligen så skulle jag önska (Jon Jones) som är min absoluta favorit inom UFC.

Hoppas Connor McGregor kan lyfta upp sig från alla sina miljoner problem o komma tillbaka till buren. Jag ÄLSKAR hans jäkla snack inför matcherna då han psykar ner sin motståndare. Där har han ju svart bälte, hehe.

Hahaha ta (Francis Ngannou) på omslaget o ge Dana White ett surt öga, hehehe. Jag fantiserar lite bara och ser det framför mig. Men det skulle så klart inte gå.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Kollade den hemliga rutan. Personligen så skulle jag önska (Jon Jones) som är min absoluta favorit inom UFC.

Hoppas Connor McGregor kan lyfta upp sig från alla sina miljoner problem o komma tillbaka till buren. Jag ÄLSKAR hans jäkla snack inför matcherna då han psykar ner sin motståndare. Där har han ju svart bälte, hehe.

Hahaha ta (Francis Ngannou) på omslaget o ge Dana White ett surt öga, hehehe. Jag fantiserar lite bara och ser det framför mig. Men det skulle så klart inte gå.

Jones har ju bara gått en match de senaste 3 åren och det är oklart om han ska gå några fler. Så att han skulle vara på omslaget är nog inte så stor chans.

Conor slänger ur sig det ena och det andra, men han verkar inte ha något intresse av att fightas något mer (vilket jag kan förstå). Det var ju sagt att han ska gå match mot Michael Chandler i december, men han verkar ju fortfarande inte ha gått med i USDAS dopingtestnings-pool. Så jag tror inte den matchen blir av...när dessutom Gaethje knockade Dustin Poirier så började Conor istället gaffla med honom om match, så vete fan vad det blir av det där.

Om Ngannou vinner mot Tyson Fury kommer det blir intressant och se vad White säger. Lite svårt och hävda att "Fury was never that good". XD


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd

Hoppas detta året är sista året man släpper spel till last gen.

Medlem

Detta och NHL vill jag ha på PC.💕

Skribent
Skrivet av JohannaBjärred:

Hoppas detta året är sista året man släpper spel till last gen.

UFC-spelet släpps bara till PS5/Xbox X/S som jag förstått det. Så där lämnar de förra generationen bakom sig.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

UFC-spelet släpps bara till PS5/Xbox X/S som jag förstått det. Så där lämnar de förra generationen bakom sig.

Vet du vilken motor det här spelet ska köras i? Är det frostbite eller är det bara fifa och nhl dom kör det i?


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Skribent
Skrivet av Beerceptulus:

Vet du vilken motor det här spelet ska köras i? Är det frostbite eller är det bara fifa och nhl dom kör det i?

5an kommer inte köra med Ignite som de förra UFC-spelen utan det blir mycket riktigt Frostbite denna gång.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

5an kommer inte köra med Ignite som de förra UFC-spelen utan det blir mycket riktigt Frostbite denna gång.

Jag som inte är så insatt i Ignite eller Frostbite, kan du säga om ufc 5 kommer bli bättre i frostbite eller sämre? 😅


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Skribent
Skrivet av Beerceptulus:

Jag som inte är så insatt i Ignite eller Frostbite, kan du säga om ufc 5 kommer bli bättre i frostbite eller sämre? 😅

Frostbite kommer ge bättre ljusättning och karaktärsmodeller. Men det stora är väl att de nu kan köra spelet i 60 FPS istället för 30 FPS.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Frostbite kommer ge bättre ljusättning och karaktärsmodeller. Men det stora är väl att de nu kan köra spelet i 60 FPS istället för 30 FPS.

Okej, bättre modeller och 60 fps. Mycket mycket bättre då med andra ord👍


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Någon som vet när nästa Fight Night "boxning" kommer släppas. Läste att EA jobbar på ett

Skribent
Skrivet av submariner:

Någon som vet när nästa Fight Night "boxning" kommer släppas. Läste att EA jobbar på ett

Tror UFC 5 släpps först och sen kommer det börja visa upp FN. Gissar de kommer köra varannat UFC och varannat FN. Det är dock lite drygare med licenser i boxningen då de behöver förhandla med varje boxare enskilt. Gissar att alla licenser sen förut har gått ut? När det gäller UFC får de ju allt i ett paket.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Lite trist att alla EA sportspel kör med Frostbite, jag har absolut ingenting emot den. Kraftfull och allt. Men spelen ser så jävla lika ut hela tiden, man ser sjukt tydligt att det är Frostbite.

I min mening är det dags att släppa en helt ny version dessutom. Hit med 5an!

1
Skriv svar