Nintendo har Mario-mys i sin trädkoja
Three House-gänget visar upp lite mer från Super Mario Bros. Wonder.
#Nintendo, #Super-mario-bros-wonder
Ser riktigt kul ut. Ett spel man kan koppla av o mysa med till skillnad från vissa andra stressiga spel man tragglar med.
Skrattar fortfarande lite åt att en Yoshi kan rida på en annan Yoshi. haha
"Writer and Fighter"
Ja, det var nästan det roligaste i hela Directen Gillar hur andra kan sätta ut "stolpar" för att hjälpa en om onlinefunktionerna är påslagna! Blev riktigt pepp av Directen och denna träkojevisning.
Ja, det var nästan det roligaste i hela Directen Gillar hur andra kan sätta ut "stolpar" för att hjälpa en om onlinefunktionerna är påslagna! Blev riktigt pepp av Directen och denna träkojevisning.
Insåg jag stavat ditt namn fel! Sorry!
"Writer and Fighter"
Insåg jag stavat ditt namn fel! Sorry!
Antog det efter att ha klickat på namnet och det ledde till 404 Men helt lugnt, ni hade inte behövt nämna det alls. Så mest ett plus att ni gör det! Känns trevligt.
Haha jo det ser skoj ut, känns som det här är ett spel jag behöver nu. Ett spel man kan spela igenom utan massa frustration.
Nintendo spel är bara så sköna ibland
Spelet ser trivsamt ut, men har som vanligt väldigt svårt att känna sug efter sidscrollande Mario-spel. Har generellt svårt för spel som inte består av utforskande till stor del. Kommer definitivt inte prioritera Wonder i och med att både Metal Gear Solid 3 och Batman-spelen kommer ungefär vid den tiden.
Just nu kämpar jag med att försöka få tag på ett större SD kort så att jag ska kunna försöka köpa Metal Gear Solid: Master Collection vol 1 den 24 oktober, så jag får vänta med Super Mario Bros Wonder.
Men ser fram emot att få spela det någon gång.
https://www.24.se/hemelektronik/minneskort/microsd/sandisk-ex...
Just nu kämpar jag med att försöka få tag på ett större SD kort så att jag ska kunna försöka köpa Metal Gear Solid: Master Collection vol 1 den 24 oktober, så jag får vänta med Super Mario Bros Wonder.
Men ser fram emot att få spela det någon gång.
https://www.fruugo.se/ersattare-sandisk-512gb-microsdxc-uhs-i...
Spelet ser trivsamt ut, men har som vanligt väldigt svårt att känna sug efter sidscrollande Mario-spel. Har generellt svårt för spel som inte består av utforskande till stor del. Kommer definitivt inte prioritera Wonder i och med att både Metal Gear Solid 3 och Batman-spelen kommer ungefär vid den tiden.
Det ska bli intressant och se hur Arkham Knight presterar på Switchen. Testade lite på min Xbox nu och spelet är (likt Witcher 3) fortfarande sjukt imponerande grafiskt. Det är många current-gen-spel idag som ser mycket värre ut.
"Writer and Fighter"
Tack men det var inte så jag menade!
Jag vet vad jag ska köpa med mera men har inte råd. Därför kämpar jag med att köpa ett SD kort.
Fattig man.
Det ska bli intressant och se hur Arkham Knight presterar på Switchen. Testade lite på min Xbox nu och spelet är (likt Witcher 3) fortfarande sjukt imponerande grafiskt. Det är många current-gen-spel idag som ser mycket värre ut.
Witcher 3 ser ju dock hemskt ut på Switchen, som ett gammalt Wii-spel, så är inte alltför optimistisk för dessa. Hoppet ligger väl i next-gen patches och uppskalning på nästa konsol (utgår från att den blir bakåtkompatibel).
Witcher 3 ser ju dock hemskt ut på Switchen, som ett gammalt Wii-spel, så är inte alltför optimistisk för dessa. Hoppet ligger väl i next-gen patches och uppskalning på nästa konsol (utgår från att den blir bakåtkompatibel).
Fast det är ändå imponerande att de lyckas koka ned spelet och få det att funka. Är lite häxkonst om du frågar mig 🤣
"Writer and Fighter"
Fast det är ändå imponerande att de lyckas koka ned spelet och få det att funka. Är lite häxkonst om du frågar mig 🤣
Haha, ja det är ju absolut en bedrift i sig. Kanske lockade den utmaningen lika mycket som att faktiskt få nya spelare till serien. Men jag skulle aldrig köpa den versionen istället för typ Xbox
Hoppas det inte blir allt för degigt bara. Dock finns flera "tunga" spel som fungerar utmärkt på Switch, t.ex. Witcher 3, Dying Light mfl. Men det är ju lite av ett lotteri, hoppas det är nån kompetent studio som sköter portningen
Tack men det var inte så jag menade!
Jag vet vad jag ska köpa med mera men har inte råd. Därför kämpar jag med att köpa ett SD kort.
Fattig man.
Ok ursäkta
Ok ursäkta
Det är lugnt! Tyckte det ändå var väldigt snällt att du försökte hjälpa mig 🙂
I två dagar på raken har jag hört om Witcher nu.
Igår såg jag en rolig video där de skämtade om Witcher och idag talas det om Witcher 3 här på FZ.
Är detta ett tecken på att jag ska se serien på Netflix och spela spelen? 🤔
Kör spelet, det är uppdaterat rätt nyligen, så ännu trevligare att spela nu när de skalat av en hel del av meny-pillandet (plus nya quests). Har just påbörjat en ny runda själv.