Mortal Kombat 1 - Johnny Cage byter skin till Jean-Claude Van Damme

Robot
Mortal Kombat 1 - Johnny Cage byter skin till Jean-Claude Van Damme

Jean-Claude Van Damme ansluter sig till Mortal Kombat i senaste trailern

#Mortal-Kombat-1, #neatherrealms-studios


Medlem

Där ser man, att Mortal Kombat skulle vara ett Van Damme-spel från början visste jag inte. Tycker Van Damme-skinet inte var superlikt men hyfsat!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Som handen i handsken!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skribent
Skrivet av Blazter:

Där ser man, att Mortal Kombat skulle vara ett Van Damme-spel från början visste jag inte. Tycker Van Damme-skinet inte var superlikt men hyfsat!

Det är ändå rätt likt den unga Van-DAMN från Bloodsport/Kickboxer, men hade nog kunnat göras bättre.


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Blazter:

Där ser man, att Mortal Kombat skulle vara ett Van Damme-spel från början visste jag inte. Tycker Van Damme-skinet inte var superlikt men hyfsat!

Skrivet av Johan Lorentzon:

Det är ändå rätt likt den unga Van-DAMN från Kickboxer, men hade nog kunnat göras bättre.

Ganska likt, men med tanke på hur bra de lyckades matcha in Arnold Schwarzenegger och Sylvester Stallone i föregångaren hade man kanske hoppats på mer. Hade gärna sett gubb-van Damme istället!

Nu hoppas jag bara på att de ska kasta in tjock-smocken Steven Segal också! 🙏🏻

Skribent
Skrivet av Jonas Vågström:

Ganska likt, men med tanke på hur bra de lyckades matcha in Arnold Schwarzenegger och Sylvester Stallone i föregångaren hade man kanske hoppats på mer. Hade gärna sett gubb-van Damme istället!

Nu hoppas jag bara på att de ska kasta in tjock-smocken Steven Segal också! 🙏🏻

haha Jean-Claude och Steven hade ju i och för sig en beef. Steven var ju sjukt avundsjuk på att Van-Damme fick vara posterboy i Black belt magazine. Men han kommer aldrig gå med på att vara med om de inte gör honom oövervinnerlig. Enligt honom finns det ju inte en enda fighter som kan slå honom. XD

Däremot tror jag nog Chuck Norris hade kunnat tänka sig vara med om de frågar honom.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Ganska likt, men med tanke på hur bra de lyckades matcha in Arnold Schwarzenegger och Sylvester Stallone i föregångaren hade man kanske hoppats på mer. Hade gärna sett gubb-van Damme istället!

Nu hoppas jag bara på att de ska kasta in tjock-smocken Steven Segal också! 🙏🏻

Jag vill se Dolph Lundgren från Rocky 4!

The Hound från Game of Thrones hade varit otippat men coolt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Jag vill se Dolph Lundgren från Rocky 4!

The Hound från Game of Thrones hade varit otippat men coolt.

De kan köra ett Expendable-paket där de har med alla actionhjältar från filmerna.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

De kan köra ett Expendable-paket där de har med alla actionhjältar från filmerna.

Det hade varit fett! 🤠


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det är ändå rätt likt den unga Van-DAMN från Bloodsport/Kickboxer, men hade nog kunnat göras bättre.

Jag satt genom hela trailern och väntade på att Cage skulle byta skin till Van Damme, tills jag till slut förstod att det ska vara Van Damme hela tiden. Förmodligen mest pinsamt för mig, men också lite för dem 😅

Skribent
Skrivet av Kyraal:

Jag satt genom hela trailern och väntade på att Cage skulle byta skin till Van Damme, tills jag till slut förstod att det ska vara Van Damme hela tiden. Förmodligen mest pinsamt för mig, men också lite för dem 😅

Cage är ju dessutom gjord så han redan är rätt lik Van-Damme.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tycker dom borde lägga in Steven Segal också, där man kan gå omkring såhär,

Skribent
Skrivet av nils45:

Tycker dom borde lägga in Steven Segal också, där man kan gå omkring såhär,

https://youtu.be/MmEx8Moy7ro?t=8

Man behöver bara trycka på en knapp för att slänga motståndaren och sen har han auto-counter när någon attackerar. Skulle bli en bra karaktär! XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av nils45:

Tycker dom borde lägga in Steven Segal också, där man kan gå omkring såhär,

https://youtu.be/MmEx8Moy7ro?t=8

Jag tycker de skall lägga in denna Steven.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fail på den, liknar ju inte Jean-Claude Van Damme.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Fail på den, liknar ju inte Jean-Claude Van Damme.

Håller med ser ju inte alls likt ut

Medlem
Skrivet av nils45:

Tycker dom borde lägga in Steven Segal också, där man kan gå omkring såhär,

https://youtu.be/MmEx8Moy7ro?t=8

Ser ut som ett fjantigt skådespel. Skulle vilja se det där användas på gatan av någon som blir påhoppad av 2-3st...

Medlem

Tycker de kan lägga in Dolph Lundgren som He-man eller The Punisher. Det hade varit ballt

Medlem

Undrar varför dom envisa att ha med en massa skådisar i varje MK spel nu förtiden, räckte det inte med MK11.
Snart ska väl varje rappare vara med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Detta skin ingår väl bara om man köper pemium versionen för runt 1100kr..

Ser fram emot mk1 men inte för detta pris.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Man behöver bara trycka på en knapp för att slänga motståndaren och sen har han auto-counter när någon attackerar. Skulle bli en bra karaktär! XD

Det låter alldeles för jobbigt att trycka på en knapp. Jag vill sitta på en stol medans min 20 år yngre stunt double vinner matchen åt mig..

Medlem

Han ser inte ens ut som Van Damme.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag tycker de skall lägga in denna Steven.

https://i.gifer.com/Bpyq.gif

Den här tycker jag mer om


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar