25 miljoner spelare konstaterar Minecraft Dungeons-teamet – som lämnat spelet bakom sig

Robot
25 miljoner spelare konstaterar Minecraft Dungeons-teamet – som lämnat spelet bakom sig

Andra Minecraft-projekt ska utforskas.

#minecraft-dungeons


Medlem

Intressant...

Minecraft är ett spel som överlevde av en enda anledning.... att spelet fortsatte utvecklas konstant och att det varje gång man kom tillbaka hade nytt content.

Synd att den businessmodellen inte fungerade, vilket den tydligen inte kan ha gjort, eftersom man valt att lämna den till fördel för samma utvecklingscykel som man gör på alla andra spel.

Skapa nytt, dumpa.
Skapa nytt, dumpa.
Har garanterat inget att göra med att spelet bytte ägare å så...

Medlem
Skrivet av Allexz:

Intressant...

Minecraft är ett spel som överlevde av en enda anledning.... att spelet fortsatte utvecklas konstant och att det varje gång man kom tillbaka hade nytt content.

Synd att den businessmodellen inte fungerade, vilket den tydligen inte kan ha gjort, eftersom man valt att lämna den till fördel för samma utvecklingscykel som man gör på alla andra spel.

Skapa nytt, dumpa.
Skapa nytt, dumpa.
Har garanterat inget att göra med att spelet bytte ägare å så...

Minecraft dungeons är ett annat Minecraft inte riktiga Minecraft


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

25 miljoner...är det alla med ett Game Pass som provade och tröttnade efter en kvart?

Medlem

Det här var ett förvånansvärt kul spel att spela tillsammans med min son. Vi har åtskilliga timmar i detta spel.
Snyggt som tusan är det också!
Tror det är dags att damma av det igen faktiskt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Azare:

Det här var ett förvånansvärt kul spel att spela tillsammans med min son. Vi har åtskilliga timmar i detta spel.
Snyggt som tusan är det också!
Tror det är dags att damma av det igen faktiskt.

Gillar att det går att spela på svenska med svensk dubb. Otroligt kul


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Ender:

25 miljoner...är det alla med ett Game Pass som provade och tröttnade efter en kvart?

Spelet kom även till Playstation Plus, och mina ungar lirar fortfarande det till PS4.

Medlem

Kommer bli jävligt besviken om de inte utannonserar next gen update till Xbox series X. Fattar verkligen inte varför de inte fixar Minecraft bättre.


signatur

World of Warcraft förgyller livet

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Spelet kom även till Playstation Plus, och mina ungar lirar fortfarande det till PS4.

Men de blev less på en kvart, dina ungar!

Medlem
Skrivet av Azare:

Det här var ett förvånansvärt kul spel att spela tillsammans med min son. Vi har åtskilliga timmar i detta spel.
Snyggt som tusan är det också!
Tror det är dags att damma av det igen faktiskt.

Skrivet av BlackZam:

Spelet kom även till Playstation Plus, och mina ungar lirar fortfarande det till PS4.

Kul att ni gillade det. Vi provade i ungefär en kvart-halvtimme och gillade det inte alls. Kanske får ge det ett längre försök nästa gång jag provar Game Pass.

Medlem

Spelet är mycket bättre än Minecraft Legends. Många buggar (när det kom och kommer inte spela spelet igen) och min son blev ledsen och bad om att få sluta spela det tråkiga spelet efter någon timme.

1
Skriv svar