Insomniac utesluter inte ett Venom-spel om fansen vill ha det

Robot
Insomniac utesluter inte ett Venom-spel om fansen vill ha det
Medlem

Hade nog hellre vilja ha vissa inslag i spelet där man spelar som Venom. Kanske i Spiderman 3?

Medlem

Jag hade lätt spelat ett helt spel som Venom.


signatur

Jätteintressant information.

Skribent

Jag vill. Men hade hellre sett Insomniac tackla Daredevil. Staden är redan på plats. Bara att slänga in honom.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Min favoritantihjälte, kör!

Medlem

Behövs fler spel där man får spela andra sidan.
Blir tröttsamt när man är den "goda" sidan i allt man spelar.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Behövs fler spel där man får spela andra sidan.
Blir tröttsamt när man är den "goda" sidan i allt man spelar.

instämmer helt.
Hade vart intressant med ett spel där man verkligen ska försöka erövra/förgöra världen som en superskurk eller liknande.
Och bossarna man möter är kända hjältar mm.

Ett "what if" spel där skurkarna vinner, om man klarar ut det dvs.

Medlem

Blir lite matt på Venoms ögon i bilden till artikeln. Antar att det är Todd McFarlanes fel lite grann, eftersom han började göra Spindelmannens ögon av modell "maximus". När efterkommande tecknare apade efter hans stil så blev de ju bara löjligt när de började rita Venom (för jag minns inte att McFarlane tecknade venom så illa), som är en slags monstervariant av Spindelmannen, men ännu större ögon...vilket liksom redan var omöjligt.
"Läskiga ögon" kan liksom bara nå så långt upp på huvudet...att ändå inte inse gränsen utan att börja kröka dem som nåt jävla nageltrång i övre nacken ser ju bara idiotiskt ut.

...och den där inverterade anakondan han har till tunga nuförtiden ska vi ju inte ens tala om.

Tidig Venom:

Todd McFarlane

Medlem

Skulle direkt köpt ett venom spel från dom. Är inte så glad för spiderman

Medlem

Eh hade hellre haft ett spel med Carnage.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Maximum carnage från SNES tiden <3

Medlem
Skrivet av B-itta:

Hade nog hellre vilja ha vissa inslag i spelet där man spelar som Venom. Kanske i Spiderman 3?

Du kanske ska spela klart tvåan innan du hoppar till sådana påhitt

Medlem

Skulle inte säga nej till Venom. Vore även kul med Ghost Spider/Gwen Stacy och Iron Man.

Medlem

Kul! Älskade att hoppa mellan byggnader och kasta bilar som Venom i Ultimate Spider-Man spelet back in the day


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Du kanske ska spela klart tvåan innan du hoppar till sådana påhitt

Oj du 😅

Medlem

Bring it on säger jag bara.
Vore hur fräckt som helst.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Behövs fler spel där man får spela andra sidan.
Blir tröttsamt när man är den "goda" sidan i allt man spelar.

Tror inte du kommer få det du vill från ett Venom-spel. Förmodligen kommer du inte få spela som villain-Venom, utan som antihero-Venom som hamnar någonstans mellan de två lägren.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Tror inte du kommer få det du vill från ett Venom-spel. Förmodligen kommer du inte få spela som villain-Venom, utan som antihero-Venom som hamnar någonstans mellan de två lägren.

Säkert. Skulle kanske riskera att förlora en för stor del av marknaden annars.

Vill minnas att Overlord var lite intressant och Evil Genius har jag också bra minnen av.

Men det skulle vara uppfriskande att spela något där allt inte är skrivet i moralisk sten.
Kan jag inte få spela en helond karaktär hade det varit intressant att spela en karaktär som brottas med sin godhet och sin ondska. En karaktär som gör hemska saker men även goda saker.

Medlem

Venom är asball. Lätt höjdpukten i Spiderman 2. Kör gärna ett Venom spel!

Medlem

(Sorry 😅)

Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Skulle inte säga nej till Venom. Vore även kul med Ghost Spider/Gwen Stacy och Iron Man.

Iron man är ju på gång redan hos EA. Så det kommer.

Medlem
Skrivet av Andy_dee:

Iron man är ju på gång redan hos EA. Så det kommer.

Det hade jag missat... Nu känner jag mig lite kluven, eftersom det är EA som gör det

Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Det hade jag missat... Nu känner jag mig lite kluven, eftersom det är EA som gör det

Hahaah 😂 precis!

Medlem

Detta åldrades typ lika bra som mjölk😂 Venom spelet var planerat hela tiden.

1
Skriv svar