David ”Snake” Hayter hintar om något Metal Gear-relaterat
Nyutgåva av The Phantom Pain fast med rätt röst känns realistiskt med lagom nivåer av Konami-lathet.
Nu är det ju inte
Riktiga Snake eller Big Boss i Phantom Pain utan "bara" sjukvårdaren i helikoptern som de ändrat ansiktet på. Att han har lite annorlunda röst köper jag faktiskt.
"Writer and Fighter"
Nu är det ju inte
Riktiga Snake eller Big Boss i Phantom Pain utan "bara" sjukvårdaren i helikoptern som de ändrat ansiktet på. Att han har lite annorlunda röst köper jag faktiskt.
Jag hör bara Jack Bauer, helt omöjligt att låta bli, hur mycket jag än försöker.
CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor
kanske blir en remaster av MGS4, har ju bara släppts till ps3an och aldrig blivit en remaster eller remake av det.
stämmer ju bra med bilden av old snake på hans foto
Det har ju ryktats om att Volume 2 ska innehålla 4an. Så det kan ju vara någon form av lättare remaster och att han ska spela in lite kompletterande röst till spelet.
"Writer and Fighter"
Nu är det ju inte
Fast riktiga Big Boss är med i Ground Zeroes och i några sekvenser i Phantom Pain och då gör Sutherland också rösten. Om jag inte minns helt fel.