Se första bilderna från tv-serien Fallout

Robot
Se första bilderna från tv-serien Fallout

Får premiär på Amazon Prime i april.

#fallout


Medlem

Allt ser så genererat ut. Har dom något praktiskt alls eller är det bara greenscreen?

Medlem

Walton Goggins? Ja tack! Hoppas han får mycket skärmtid. Men eftersom de måste ta bort hans näsa i post så kanske det inte blir så mycket som man hade önskat.

Är försiktigt positiv. Gillar vad jag ser.

Medlem
Skrivet av waeress:

Allt ser så genererat ut. Har dom något praktiskt alls eller är det bara greenscreen?

Verkar vara många praktiska delar.
https://www.reddit.com/r/playstation/comments/145ecw4/fallout...

Medlem

Otroligt att de verkar så trogna spelens visuella stil.

Sedan så måste ju många fler komponter klaffa för att det ska bli en bra TV-serie, så säkrast är att ha noll förhoppningar.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Otroligt att de verkar så trogna spelens visuella stil.

Sedan så måste ju många fler komponter klaffa för att det ska bli en bra TV-serie, så säkrast är att ha noll förhoppningar.

Tänkte samma sak. Halo serien såg också bra ut i dess trailers. Det såg ut som att man trogen spelen i design osv men sen spårade det ur. Det är nog bäst att hålla förhoppningarna nere även om det ser bra ut 🙂

Medlem

Såhär långt ser det ju riktigt lovande ut!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av blackidus:

Tänkte samma sak. Halo serien såg också bra ut i dess trailers. Det såg ut som att man trogen spelen i design osv men sen spårade det ur. Det är nog bäst att hålla förhoppningarna nere även om det ser bra ut 🙂

En lovande sak är att Todd Howard sade att han inte ville att serien skulle bli någons egna tolkning av något av spelen, utan tv-serien skall vara canon och utspela sig i samma "universe" som spelserien med allt det innebär.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Synd att man verkar gå på Bethesdas bastardiserade Fallout-lore.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Jag vill så gärna att detta ska bli bra, men tror dessvärre inte, trots medverkan från Walton Goggins, att så kommer bli fallet. Särskilt inte om man håller sig till, som Slashgibber så träffande uttryckte det, till Bethesdas bastardiserade tolkning.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Synd att man verkar gå på Bethesdas bastardiserade Fallout-lore.

förklara

för övrigt är jag riktigt spänd för denna. hoppas det blir bra.

Medlem

Ska de vara orginalet troget får de se till lägga in lite glitches och buggar.

Medlem

Jag blir lika glad varje gång jag ser Kyle 'Agent Cooper' MacLachlan i en ny roll. Han har en så säregen utstrålning att jag bara måste älska allt han gör.

Hoppas att serien blir bra. Jag är inte något jättestort fan av spelen, vilket nog bara är en fördel när de filmatiserar. Inga höga förhoppningar som riskerar att grusas osv.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Är försiktigt optimistisk men det låter väldigt lovande med både Goggins och MacLachlan i rollerna!

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

förklara

för övrigt är jag riktigt spänd för denna. hoppas det blir bra.

Deras lore är generisk jämfört med den som byggts upp i originalspelen, dom överförlitar sig dessutom på förexisterande saker så som Brotherhood of Steel och Enclave, även när det är inkonsekvent med sin egna lore.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Det ser ju fint ut, men det skvallrar inget om kvalitén i handlingen. Jag väntar med att döma ut serien tills jag vet mer.

Gen
Medlem

Jobbigt att det blev just Amazon Prime, ännu en tjänst man måste skaffa.

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

förklara

för övrigt är jag riktigt spänd för denna. hoppas det blir bra.

Medlem
Skrivet av Gen:

Jobbigt att det blev just Amazon Prime, ännu en tjänst man måste skaffa.

Råkar vara den enda jag har idag, har förvånansvärt bra innehåll och får snabbare frakt och sånt på köpet.
Även en del spel ingår

Värt att prova för den har bra bang for the buck


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Ser såååååå cooooolt ut. Längtar.

Medlem

ah, nu är jag med.
Ja, det stämmer ju faktiskt.

Gen
Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Råkar vara den enda jag har idag, har förvånansvärt bra innehåll och får snabbare frakt och sånt på köpet.
Även en del spel ingår

Värt att prova för den har bra bang for the buck

Ska kika på det men tycker Amazon är en riktig skräpsida att navigera på samt har så otroligt mycket skit Är helt enkelt inget fan. Däremot har de bra priser på saker, bland annat Lego. Känns tryggare att handla direkt från dem än nån 3epart.

Medlem

Efter The Boys, Reacher, Tales From the Loop och Outer Range vet jag att dom kan lyckas med bra serier så jag hoppas att detta också blir bra.


signatur

PSN: OAKTHYR

ELF
Medlem
Skrivet av fooobar:

Ska de vara orginalet troget får de se till lägga in lite glitches och buggar.

Bloopers...
När någon karaktär dör så buggar kroppen runt. De har fått ta om flera gånger


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar