Måndag hela veckan och spelhelg hela helgen – vad spelar du?
Ölölölöl och brädspel hela helgen med ett gäng vänner.
Kör ni flera olika brädspel, eller något lite tyngre spel?
Ölölölöl och brädspel hela helgen med ett gäng vänner.
Brädspel på lördag för mig också, utan öl dock! Dune Imperium och om vi hinner testas Northgard Uncharted Lands!
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Det blir Bloodborne, ska ta den sista troféen för att få Platinum.
Sedan blir det nog att köra klart Lies of P.
Därefter kanske köra klart DS3, är på sista bossen i Ringed City.
En helg i Froms tecken.
Då har du fina äventyr framför dig!
Har faktiskt sista troféen kvar med att ta men det var ett par år sedan sist jag spelade Bloodborne.
Och sista bossfighten är jävligt rolig! Så lycka till!
Då har du fina äventyr framför dig!
Har faktiskt sista troféen kvar med att ta men det var ett par år sedan sist jag spelade Bloodborne.
Och sista bossfighten är jävligt rolig! Så lycka till!
Tack så mycket!
Ännu en dag i paradiset.
Jag vill också spela Disco Elysium men hittar det inte till bra pris till Xbox.
399 är en slant, men Disco Elysium är värt det imo.
Ännu en dag i paradiset.
Nu blir det RoboCop: Rogue City för hela slanten.
Last Train Home - Frostpunk meets Commandos under ryska revolutionen och det följande inbördeskriget, ungefär, med en hel del intressant historia inbakat. Förvånansvärt underhållande, det är nog nästan första gången jag tycker stealth faktiskt är kul i ett spel. Systemet är simpelt/klassiskt, men faktiskt kul.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Velar lite över helgen. Försöker att inte starta något som tar lång tid om det är nytt eller köra lite gammalt som jag redan har igång. Allt för att vara förberedd med speltid inför släppet av Rogue Trader nästa vecka.
På menyn finns:
Colony Ship (PC) CRPG
Last Train Home (PC) Strategi/management
Stellaris: Astral Planes (PC) Strategi
Labyrinth of Galleria: The moon society (PS5) DRPG
GreedFall (PS5) WRPG
Front Mission 2: Remake (Switch) SRPG
The last Remnant: Remastered (PS5) JRPG
Får se vad det blir Man har aldrig tråkigt med en backlogg!
Oj, ingen som lirar wow classic season of discovery? Tror kanske målgruppen på FZ är lite fel. Men samtidigt inte eftersom jag själv är 82a och är superhypead över liret och det hänger äldre personer på siten som jag förstått det.
Älskade classic mest av allt gällande wow och nu är det en twist på det hela, superskoj är det.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Brädspel på lördag för mig också, utan öl dock! Dune Imperium och om vi hinner testas Northgard Uncharted Lands!
Sjukt sugen på north gard! Här blir det lord of The rings hela kvällen och morgondagen
Spela spel är kul ibland.
Dune imperium är kul!
Last Train Home - Frostpunk meets Commandos under ryska revolutionen och det följande inbördeskriget, ungefär, med en hel del intressant historia inbakat. Förvånansvärt underhållande, det är nog nästan första gången jag tycker stealth faktiskt är kul i ett spel. Systemet är simpelt/klassiskt, men faktiskt kul.
Ja! Håller med!
Sjukt sugen på north gard! Här blir det lord of The rings hela kvällen och morgondagen
War of the ring?
Dune imperium är kul!
Det är det! Och allra bäst i fysisk form, med vänner runt ett bord. Men jag måste ge en eloge till den superba digitala adaptionen som släpptes förra veckan!
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."