Sea of Stars expanderar med "mystik" och "tokerier"

Robot
Sea of Stars expanderar med "mystik" och "tokerier"

Studion har också en vision för ett nytt spel.

#sabotage-studio, #sea-of-stars


Moderator | Testpilot

Jag ska faktiskt ge det här en andra chans. Gillade verkligen inte karaktärerna eller storyn. Striderna blev dessutom otroligt enformiga med de få förmågorna man hade att använda sig av. De flesta fighter slutade typ med att jag använde eldbollen med den manliga huvudkaraktären och så vann man. Extremt enformigt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag gillade verkligen inte att de har låst det "sanna" slutet bakom att man måste klara av spelet till 100%, vilket innebär att man måste hitta alla gömda collectibles. Det slutade med att jag kollade upp slutet på Youtube istället...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag ska faktiskt ge det här en andra chans. Gillade verkligen inte karaktärerna eller storyn. Striderna blev dessutom otroligt enformiga med de få förmågorna man hade att använda sig av. De flesta fighter slutade typ med att jag använde eldbollen med den manliga huvudkaraktären och så vann man. Extremt enformigt.

Håller med om detta till 100%. Årets besvikelse.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag gillade verkligen inte att de har låst det "sanna" slutet bakom att man måste klara av spelet till 100%, vilket innebär att man måste hitta alla gömda collectibles. Det slutade med att jag kollade upp slutet på Youtube istället...

Inte ens det sanna slutet var ju ett riktigt slut, vilket kan vara mitt enskilt största problem med spelet.

Att storskurken bara gör en peace out med sin nygamla bästis och alla är nöjda med det störde mig som fan faktiskt.

Det är synd att manuset, karaktärsbyggandet och stridsdjupet inte är bättre för atmosfären och pusslandet är riktigt bra imo. Ska hursomhelst bli spännande att se DLC:t.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Vart positiv över spelet till en början men det ville aldrig ta slut så man tröttnade på spelet.

Dom skulle gjort det kortare så hade det varit betydligt bättre.

Medlem

årets spel för mig förra året, hoppas dlc nlir lika bra

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag gillade verkligen inte att de har låst det "sanna" slutet bakom att man måste klara av spelet till 100%, vilket innebär att man måste hitta alla gömda collectibles. Det slutade med att jag kollade upp slutet på Youtube istället...

Striderna i början är lite enformiga så mitt tips är att inte slåss mot varenda fiende i början utan försök springa förbi några av dem.

Medlem

Var ganska trevligt spel men kände inte för att klara ut spelet. Men hade trevliga 10 timmar när jag väl spelade.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Sarato:

Striderna i början är lite enformiga så mitt tips är att inte slåss mot varenda fiende i början utan försök springa förbi några av dem.

Jag tror att du citerade fel person 😊

Medlem

Ett av de få spelen jag orkat spela igenom senaste åren.
Grafiken, designen och animationerna = 10/10
Musiken = 7/10
Stridssystemet = 7/10
Springa omkring = 9/10
Handling = Vet ej då jag inte hängde med

Spelet får en stark 7a av mig. I och med att jag inte hängde med i handligen så är jag inte intresserad av mer från just denna värld. Men ser fram emot nya spel från de.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag tror att du citerade fel person 😊

Oj. Det gjorde jag visst allt!

Redaktör
Ponny

Har precis börjat spela "på riktigt" efter att bara ha doppat tårna i det i fjol, men efter några timmar är jag kär. Fantastiskt fint. Men vi får förstås se hur det blir i långa loppet.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag gillade verkligen inte att de har låst det "sanna" slutet bakom att man måste klara av spelet till 100%, vilket innebär att man måste hitta alla gömda collectibles. Det slutade med att jag kollade upp slutet på Youtube istället...

Samma här


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Tor
Medlem

Är i grunden otroligt sugen på Ses of stars men baldurs gate 3 året upp min häst och mycket av min vinter. Kanske blir att vänta tills dlc kommer om jag kan hålla mig

Medlem

Riktigt överskattat spel. Grafiken är magisk, men annars är det inte så många rätt. Soundtracket pendlar mellan förskräckligt till opassande, stridssystemet är för fjuttigt och enkelt, striderna tjatiga och enformiga, storyn engagerar inte överdrivet mycket och karaktärerna var inte heller särskilt minnesvärda.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Riktigt överskattat spel. Grafiken är magisk, men annars är det inte så många rätt. Soundtracket pendlar mellan förskräckligt till opassande, stridssystemet är för fjuttigt och enkelt, striderna tjatiga och enformiga, storyn engagerar inte överdrivet mycket och karaktärerna var inte heller särskilt minnesvärda.

Själv så älskar jag hela sountracket.
Särskilt låtarna som även förekommer i deras föregående spel The Messenger.

The Messenger:

Sea of Stars:

1
Skriv svar