Jim Carrey återvänder som Dr. Robotnik i Sonic 3

Robot
Jim Carrey återvänder som Dr. Robotnik i Sonic 3
Medlem

Skönt att höra, han är fantastisk i rollen.

Handlade det om förhandling om pengar?

It's not a lake, it's an ocean

Blir skoj! Barnen ser enormt mycket fram emot detta. Jag med, även om Sonic 2 var en liten besvikelse.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Skönt att höra


signatur

Min blogg: https://tokar86a.top - Mest fokuserad på Pokémon Sleep & Pokémon Go l Hårdvara/server`s information: https://tokar86a.top/hardware-information/

Medlem

Från att vägra göra uppföljare till att göra en trea. Mycket kan hända bara man låter tiden ha sin gång. Tycker han är grym som Robotnik, så jag klagar då inte

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Skönt att höra, han är fantastisk i rollen.

Handlade det om förhandling om pengar?

Vet inte men enligt honom så har han pensionerat sig själv från skådespelandet om han inte har ett underhållande eller utmanade manus att arbeta mot. Eller så kanske det handlar om pengar. Vet inte.
Kan bara säga att jag gillar honom. Han var exempelvis en av få jag såg som sa vad han tyckte om incidenten mellan Will Smith och Chris Rock och hade ett rimlig svar.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Gärna. Jag gillar också Jim Carrey i rollen.

Filmerna har varit på några gånger hemma när ungarna tittar.
Jag har ännu inte sett klart någon av filmerna själv.
Men ifrån det lilla jag sett så har han varit skön.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Han gör rollen väldigt bra så det är skönt o höra

Medlem

Vad kul, blir att se på bio som de tidigare filmerna

Medlem

Glädjande även om jag tycker att hans prestation är något överskattad. Finns flera tillfällen där han inte riktigt äger rummet så som han borde göra. Kanske är fel att lägga det på honom och att det snarare är regin som brister, vad vet jag.

Men det är glädjande att han dyker upp igen, kan inte se vem som annars skulle kunna axla rollen. Lite som i fallet med Arnold och Terminator.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Fantastiskt, Carey är ju den stora behållningen i filmerna. Både pappa och barn ser fram emot nästa.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Glädjande även om jag tycker att hans prestation är något överskattad. Finns flera tillfällen där han inte riktigt äger rummet så som han borde göra. Kanske är fel att lägga det på honom och att det snarare är regin som brister, vad vet jag.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har det inte varit klart länge att Jim Carrey skulle vara med i Sonic 3? Eller är det jag som missat hela grejen?
Filmen kommer ju snart.
Skulle inte ha något emot en ny Ace Ventura Film heller

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Skönt att höra, han är fantastisk i rollen.

Handlade det om förhandling om pengar?

Han vill säkerligen förhandla som alla andra arbetstagare får göra.

Medlem

Va länge sedan man såg Jim Carrey på vita duken, bra skådis.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Antar att du inte håller med? ☺️


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Blir skoj! Barnen ser enormt mycket fram emot detta. Jag med, även om Sonic 2 var en liten besvikelse.

Sitter i mer eller mindre samma båt. Barnen ser fram emot detta, dottern förvisso kanske bara lagom mycket men sonen definitivt enormt mycket. Och jag ser väl också fram emot det, även om Sonic 2 var en liten besvikelse.

Sonen är ett riktigt Sonic-fan förresten. Han har själv flera versioner av de klassiska spelen, till mobilen, till 3DS, till Switch, och han har muggar och T-shirts och leksaker osv med Sonic. Dottern är mer av ett casual fan men hon gillar ändå Sonic då hon minns honom sedan barndomen... När hon var i lågstadieåldern så spelade jag och hon de första spelen till Mega Drive på en tjock-TV och jag visade henne även Sonic SatAM-serien (som jag i min tur minns från barndomen då den gick på TCC) som vi har köpt på DVD. Så på så vis sådde jag visst ett frö där...

1
Skriv svar