Call of Duty 7 utspelas i Vietnam?
Jag är på.. Battlefield Vietnam knäckte allt när man fick sitta i en Huey medan högtalarna spydde ut Shakin' All Over. Vietcong var inte ett så illa pinkat lir heller.
Får bara hoppas det inte är så amerikaniserande heroiskt och allt det där. Vietcong gjorde lite fel där men det var ändå ute o smiskade lite med hur hemskt det var att möta Vietcong på deras egen hemmaplan.
CoD är överskattat. Kan den serien inte bara dö snart? När den når det 2-siffriga talet, då är det banne mig katastrof.
CoD2 var riktigt bra, CoD4 var extremt coolt, och MW2 var inte dåligt det heller.
Man får väl hoppas att "Treyfail" får till det, "grupp som utför hemliga operationer under Vietnamkriget" låter coolt nog för att bli en bra setting iallafall.
PC gamer 'til I die.
Irak kriget eller något liknande hade varit kul
eller varför inte första världskriget
Irak kriget? Har du missat Call of Duty 4, Modern Warfare 2, Bad Company 2, Battlefield 2?
Vietnam kan bli nått jag menar 60-70 tals rock och pårökta jänkare, vad kan gå fel?
Inget av de du sa baseras på kriget i Irak. MW2 utspelas i Afghanistan, Bad Company 2 utspelas vid gränsen till Ryssland, förmodligen med några inslag i Afghanistan. Battlefield 2 saknar singleplayer. Nu är ju iofs Irakkriget väldigt tråkigt enligt mig, endast början hade något av intresse för att bygga upp ett spel på, sen gav den Irakiska militären upp och kriget va i stort sätt slut. Nu handlar de bara om att pumpa olja, döda civila och jaga terrorister.
Jag vill se mer från WW1, eller varför inte lite från 1600-1700 talet?
CoD är dött för mig, så nej tack :/
+1
Samma här... sista Call Of Duty var World At War... Modern Warfare känns inte som Call Of Duty eftersom de tidigare var WWII-spel.
Fast därav betoningen på "Modern Warfare" på de senaste spelen såklart.
fan vad grymt!hopaps bara på två saker sp blir bra som vanligt för cod serien:)men i MP delen, dedi servar!och inte nå skit arcade aktigt! bojkota IWNET sabbade cod:mw2 så förbannat mycket ångrar köpet så stort...cod:mw och cod:waw förblir bästa cod spelen än så länge...
Spela spel är kul ibland.
Jag vill se spel om ett inbördeskrig i sverige! Det hade vart nice, skåne å västsverige mot resten av landet:up: (jag vet att det aldrig kommer nåt sånt spel okej)
Men Vietnam låter skit coolt, som andra har sagt här med go musik,
Invandrare mot nationalister. Det vore nåt va
Vette tusan, visst var Modern Warfare 2 fail (spelmässigt och storymässigt), men jag vet inte om Vietnamn är riktigt vad som känns bäst. Så länge de ger spelet en egen touch och gör det roligt kan de å andra sidan ta vilket krig som helst, lite mer realism och mindre n00b-hjälp oavsett PC/konsol tack
Irak kriget eller något liknande hade varit kul
eller varför inte första världskriget
Irak kriget? Har du missat Call of Duty 4, Modern Warfare 2, Bad Company 2, Battlefield 2?
Vietnam kan bli nått jag menar 60-70 tals rock och pårökta jänkare, vad kan gå fel?
Inget av de du sa baseras på kriget i Irak. MW2 utspelas i Afghanistan, Bad Company 2 utspelas vid gränsen till Ryssland, förmodligen med några inslag i Afghanistan. Battlefield 2 saknar singleplayer. Nu är ju iofs Irakkriget väldigt tråkigt enligt mig, endast början hade något av intresse för att bygga upp ett spel på, sen gav den Irakiska militären upp och kriget va i stort sätt slut. Nu handlar de bara om att pumpa olja, döda civila och jaga terrorister.
Jag vill se mer från WW1, eller varför inte lite från 1600-1700 talet?
När folk skriver att de vill ha irak krig tolkar jag det som att de vill ha ett spel med modern krigföring vilket alla av de spelen jag nämnde har, jag vet inte men jag tror han suktar efter mer spel som Call of Duty 4 och inte specifikt kriget i irak.
Sen är det multiplayer som spelas mest i de spel jag nämnt (BC2 får vi se..) och det är på den fronten spelen blivit så stora som de är.
Är det svårt att läsa eller? Ni gnäller på IW och att detta spelet säkert kommer bli skit, men LÄS! IW ska inte ens utveckla spelet.
Haha, "plus ett" som folk brukar säga.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Vietnam - kalla kriget. old news sadly...
jag läste denna nyheten för en vecka sen.
Spelet: jag hoppas verkligen att treyarch gör sin egen sak när det gäller gameplay och overall känsla.Ingen micheal Bay känsla som i Mw2 tack. Fortsätt gärna med våldet från WaW. Visa att IW kan tag och suga en fet en efter folk har fått testa CoD. World in Conflict. LOL!
Jag vill ha Finska vinterkriget.
Jag vill ha Finska vinterkriget.
Jag med! Spela som ryss hade varit gött.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Dedikerade serverar, svenska kpist m/45 till special styrkorna som kommer upp genom vattnet.
Förfylls dessa två saker köper jag det.
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz