Rymdkrig, Dreamcast, Pokémon – nu tar vi spelhelg!

Robot
Rymdkrig, Dreamcast, Pokémon – nu tar vi spelhelg!

Daniel vaknar naken på en strand i helgen. Var vaknar du?

#spelhelg


Medlem

Just nu spelar jag Death Stranding: Director's Cut så ska fortsätta leverera paket och vissla för BB! Och skrämmas halvt till döds av BTs

Medlem

Har pausat i divine divinity och provar darkstone.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

brrap brrap pew pew

Helldivers 2 för hela slanten! Vilket spel! Ren spelglädje!


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Fortsätter med Like a Dragon: Infinite Wealth, spelet som bara ger och ger och jag kunde inte trivas bättre

Medlem

Jag kör en omspelning på Arkham triologin med början på Batman Arkham Asylum och jag slås av hur väl det har åldrats hur roligt det är. Dom här spelen håller än idag.

Inaktiv

Vet inte vad det blir. Troligtvis en blandning mellan My Time at Sandrock, Dragon Quest Builders och The Legend of Zelda: The Minish Cap. Allt på min Nintendo Switch.

Medlem

Jag har inte spelat något "stort" spel på ett tag så jag funderar på att starta Ghost of Tsushima.

Medlem
Skrivet av magma:

Har pausat i divine divinity och provar darkstone.

Darkstones ledmotiv! Det är minnen det

Min spelhelg blir Persona 3 Reload (PS5) för hela slanten.

Medlem

Fortsätter andra genomspelningen av Shadow of the Tomb Raider, älskar det!

Medlem

Dragon's Dogma: Dark Arisen står på menyn denna helg då man kände att man ändå ville köra igenom 1an innan 2an släpps här i slutet av mars.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Fortsätter så smått med Tears of the kingdom denna helg och gissningsvis många helger framöver

Medlem

Palworld med grabben
Ghostwire Tokyo själv
Om jag får tid och tillfälle spela något


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar