Vinn Battle Pass till Diablo IV:s loot-fyllda fjärde säsong!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Du har rätt. Om vinstvärdet överstiger ett visst belopp krävs en kreativ insats av deltagaren för att det inte ska räknas som lotteri. Osäker vad som gäller nuförtiden dock. Men det är kanske inte fel att behöva anstränga sig lite för att vinna ett fint pris, tycker jag.

Håller med dig angående ansträngning. Dock är "motivera varför just du ska vinna" den absolut sämsta ansträngningen. Varför skulle jag vara en mer värdig vinnare än någon annan?

Nej, kör istället på typ "skriv en rolig historia om Diablo IV", "berätta om ditt bästa Diablo"-minne eller liknande. Något som faktiskt kräver kreativitet. Ett tips!

Gen
Medlem

Varför dyker inte questet The Helltide Rises upp på en ny seasonal karaktär? Har redan klarat av spelet på en Eternal karaktär.

Medlem

Full of Hell hehe 🤘

Redaktör
Skrivet av Mikaelh:

Håller med dig angående ansträngning. Dock är "motivera varför just du ska vinna" den absolut sämsta ansträngningen. Varför skulle jag vara en mer värdig vinnare än någon annan?

Nej, kör istället på typ "skriv en rolig historia om Diablo IV", "berätta om ditt bästa Diablo"-minne eller liknande. Något som faktiskt kräver kreativitet. Ett tips!

Mjo, men längd är en rätt viktig faktor också. Ambitionen är hitta ett bidrag som är bra, och det är inte görbart att läsa ett par hundra eller tusen bidrag om de är för långa, vilket berättelser tenderar att bli. Sen handlar det om vilken ansträngning som krävs för att delta, och korta motiveringar brukar funka väldigt bra jämfört med mycket annat. Motiveringar är inte perfekta, men erfarenheten säger att de funkar bra.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Whizper:

Inte testat d4 sen betan, har alltid älskat diablo men blev inte riktigt lika intresserad denna gång, men tankarna har ju gått fram å tillbaka såklart

Perfekt tid att komma tillbaka tycker jag!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Gnällkuk
Skrivet av Gen:

Varför dyker inte questet The Helltide Rises upp på en ny seasonal karaktär? Har redan klarat av spelet på en Eternal karaktär.

Det är väl för battlepass? Börjar ju på noll med gubben varje säsong. Det enda som hänger med är ju kartan, städernas wp samt de första tre eller om det är fyra renownbelöningarna


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det är väl för battlepass? Börjar ju på noll med gubben varje säsong. Det enda som hänger med är ju kartan, städernas wp samt de första tre eller om det är fyra renownbelöningarna

Jag hade tydligen Battlepass, vet inte var jag fick det ifrån. Testade ivf att skapa en ny seasonal gubbe, tog "skippa story" och då hade jag tillgång till questet direkt så det måste vara storyn som är i vägen för min första seasonal. Aja, roguen var rätt så kass ändå.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hm... ingen aning hur jag lyckats komma upp i så högt isåfall. Tja, använder det åt battle passes framöver. Skönt att kunna strunta i att betala för de och så kan jag lägga platinum:et på något cosmetic i framtiden, haha.

Nu har jag kört hårt på bing 1 vecka... Edge har inget med poängen att göra... Man får lite poäng av att söka på bing... Som inte är en bra sökmotor. Sen får man poäng för deras dagliga söktips... Men fortfarande kan man max få ca 60 poäng om dagen och ibland får man en streak och får lite bonuspoäng. Men det är inte mycket. Antingen har du fått alla poäng innan dom begränsade det eller så är det buggat för dig. Men att få ihop ens 100 poäng om dagen är svårt utan streak. Och då tar det 3 månader att få ihop 9000 poäng.


signatur

1# FZ Troll

12
Skriv svar