The Witchers fjärde säsong får en första teaser-trailer

Robot
The Witchers fjärde säsong får en första teaser-trailer
Medlem

Ser inget problem med trailern, annat än att det blir lite speciellt när det görs en "trailer" bara för att visa någons ansikte

Inaktiv

"A teaser trailer is a short trailer and a form of teaser campaign advertising that focuses on film and television programming. It is a videography pre-release film or television show advertisement. Short in length, teaser trailers contain little material from the advertised content to be released. Frequently, they contain hinted, cryptic, curiosity-inducing messages. Methods of this nature are designed to pique audience interest and anticipation, as well as increase the hype of the advertised content before release of its trailer."

Jag tror jag är mindre "pique" än innan jag såg teasern

Medlem

Teasern såg redan bättre ut än s 1-3

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Utseendemässigt tycker jag att han passar bra. Men jag vill höra hans röst och se hur han funkar i actionscener innan jag kan bestämma mig om han funkar som ersättare.

signatur

PSN: OAKTHYR

Redaktör
Ponny

Har inte sett mer än första säsongen, och den gjorde mig trött. Kanhända ger jag serien en chans den dagen hela högen är släppt, men finns ju så mycket annat. House of the Dragon t.ex., som snart får säsong två. DEN är mer min grej.

Men Liam ser ändå bra ut som Geralt, det får jag ge honom. Hur han låter och är blir dock eldprovet.

signatur

En Bamseponny av folket

Gen
Medlem

Tycker lite synd om Liam, han går ju bara till jobbet. Det är manusförfattarna som stökat till allt, och Netflix som låtit det ske.

Avstängd

Det sorgliga är att det finns tillräckligt korkat folk som kommer titta på detta och möjliggöra fler säsonger xD

Medlem

So far so good, tycker jag 😊
Ger det en chans. Har inte haft överdrivna problem med tidigare säsonger mer än att ettan var förvirrande och tvåan var lite trött.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Det sorgliga är att det finns tillräckligt korkat folk som kommer titta på detta och möjliggöra fler säsonger xD

Exakt.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Skrivet av denza:

Låter som att det är ni som är korkade. Tänk att tycka det är sorgligt att folk gillar en TV-serie ni själva inte tycker om.

Avstängd
Skrivet av Kixo:

Låter som att det är ni som är korkade. Tänk att tycka det är sorgligt att folk gillar en TV-serie ni själva inte tycker om.

Showskaparna respekterar inte böckerna, då tänker inte jag respektera showen eller folk som gillar den heller.
Dom skulle lika gärna kunnat gjort en originell fantasy serie men dom vet att INGEN skulle se den, man måste besudla det som är populärt istället, usch.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Showskaparna respekterar inte böckerna, då tänker inte jag respektera showen eller folk som gillar den heller.
Dom skulle lika gärna kunnat gjort en originell fantasy serie men dom vet att INGEN skulle se den, man måste besudla det som är populärt istället, usch.

Åter igen, DIN åsikt. Spelen följer inte heller böckerna slaviskt, men de kanske är skit de också.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Okej? Så folk skall alltså inte få gilla serien bara för att purister allt finner saker som inte stämmer överens med källmaterialet (vilket är i stort sker i varenda TV-serie och film)?

1
Skriv svar