Japp, Farming Simulator 22 är gratis på Epic

Robot
Japp, Farming Simulator 22 är gratis på Epic
Medlem

Fast...jag känner inte lockelsen ens när det är gratis.

Medlem

Vill inte göda på ordvitsarna igen men skönt att det är gratis. Då slipper man kohandla om det.

signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Perfekt för grabben

signatur

I drank what?

Testpilot

En bääääääättre deal får man leta efter, som en nål i en höstack kan man säga.

Tack. Jag hittar ut själv.

Medlem
Skrivet av Ender:

Fast...jag känner inte lockelsen ens när det är gratis.

Testa om du inte gjort gärna ihop med en vän som är lite insatt.
Fattade inte heller vad som var så kul förrän jag gick med på att köra några timmar fs17 med en vän. Nu har jag köpt massa dlc till det samt uppföljarna och det är bland de spelen ja kör mest.

Medlem
Skrivet av majsalle:

Vill inte göda på ordvitsarna igen men skönt att det är gratis. Då slipper man kohandla om det.

Det borde gödslas med mediumbetyg men jag antar att man får skörda vad man sår.

signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem
Skrivet av Distordera:

Ja, man får vad man får.

signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Testa om du inte gjort gärna ihop med en vän som är lite insatt.
Fattade inte heller vad som var så kul förrän jag gick med på att köra några timmar fs17 med en vän. Nu har jag köpt massa dlc till det samt uppföljarna och det är bland de spelen ja kör mest.

Åfan? Låter ungefär lika roligt som "Hem till gården (det tråkigaste som gick på TV när det bara fanns två kanaler)"-the survival game, fast barnvänligt och utan survival.
Får väl plocka ner det och prova vid tillfälle...gillar att korsa komfortzonen. Tack för tipset.

Medlem
Skrivet av Ender:

Åfan? Låter ungefär lika roligt som "Hem till gården (det tråkigaste som gick på TV när det bara fanns två kanaler)"-the survival game, fast barnvänligt och utan survival.
Får väl plocka ner det och prova vid tillfälle...gillar att korsa komfortzonen. Tack för tipset.

Det jag uppskattar är planerandet och att testa sig fram för att lyckas med ekonomin. Men jag kör enbart online med vänner så det blir lite umgänge också vilket blir roligare i spel som inte är en tävling.
Lycka till hoppas du fastnar 😛

Medlem

Kan tänka mig att det är lite som Stardew Valley, kul att sköta sin åkermark, utveckla och planera sina affärer.
Synd att det inte var gratis till Xboxen. 😛

Inaktiv

Brukar spela och lyssna på nån pod eller nått.
I te kört online.
Spelet är kul men jag saknar bättre fordonsfysik bättre spel utanför själva farmandet.
Borde handla också om att ta hand om fordonen och att fordonen påverlades av terrängen.
Kansle lite snowrunner blandat med farmsim skulle vara det ultimata

Medlem
Skrivet av Shadee:

En bääääääättre deal får man leta efter, som en nål i en höstack kan man säga.

Tack. Jag hittar ut själv.

Lär väl bli en del ank-lagelser om muuutor från Epic dock.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Testpilot
Skrivet av majsalle:

Skrivet av Distordera:

Skrivet av majsalle:

Ja, man får vad man får.

Skrivet av PeTTs0n:

Lär väl bli en del ank-lagelser om muuutor från Epic dock.

keep em coming.

Torr humor ftw!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kan tänka mig att det är lite som Stardew Valley, kul att sköta sin åkermark, utveckla och planera sina affärer.
Synd att det inte var gratis till Xboxen. 😛

Det finns på Game Pass om du har det.

Medlem
Skrivet av Shadee:

keep em coming.

Torr humor ftw!

Jag kanske gör en höna av en fjäder här, men jag får verkligen tupp-juck av sådana skämt. LÄgg bara ner!

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag kanske gör en höna av en fjäder här, men jag får verkligen tupp-juck av sådana skämt. LÄgg bara ner!

En sån kommentar till och du Åker ut.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Alla dessa puns... Nästan lika roligt som att se gräs växa.

Medlem
Skrivet av anon_1399:

Brukar spela och lyssna på nån pod eller nått.
I te kört online.
Spelet är kul men jag saknar bättre fordonsfysik bättre spel utanför själva farmandet.
Borde handla också om att ta hand om fordonen och att fordonen påverlades av terrängen.
Kansle lite snowrunner blandat med farmsim skulle vara det ultimata

Ta hand om fordonen får du ju göra lite av i alla fall. Om du inte utför service går traktorn segare har jag för mig.
Och plockar du inte upp Sten slits grejerna mer.
Sen kan du ju välja att tvätta grejerna om du vill.

Hade varit ”kul” om man riskerade att köra fast i en lerpöl om det varit massa regn.
Eller att däcken påverkar mer, just nu ser i alla fall inte jag någon stor till att inte köra smala däck på alla traktorer.
Men de kan ju börja med att fixa fysiken när man hanterat träd och pallar.

Medlem

Farming Simulator? Det låter ju nästan lite som WoW, eller?

signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem
Skrivet av Robostar:

Farming Simulator? Det låter ju nästan lite som WoW, eller?

WoW är en ju bara en dålig kopia av första Farming simulator. Det har ju till och med Todd Howard erkänt i en intervju innan han släppte vanilla wow. Vi som läste PC-gamer 2001 kommer ihåg - dagens ungdomar har ju ingen koll längre

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Ta hand om fordonen får du ju göra lite av i alla fall. Om du inte utför service går traktorn segare har jag för mig.
Och plockar du inte upp Sten slits grejerna mer.
Sen kan du ju välja att tvätta grejerna om du vill.

Hade varit ”kul” om man riskerade att köra fast i en lerpöl om det varit massa regn.
Eller att däcken påverkar mer, just nu ser i alla fall inte jag någon stor till att inte köra smala däck på alla traktorer.
Men de kan ju börja med att fixa fysiken när man hanterat träd och pallar.

Däcken har ganska lite betydelse, förutom smala däcken som inte förstör det som odlas eller vikter som kan hjälpa lyfta tyngre saker med frontliften.

Smala däck - kanske går lite långsammare med tunga verktyg som är nära gränsen på vad traktorn klarar.
Breda däck - Svänger sämre men hjälper lite med tunga verktyg som är nära gränsen på vad traktorn klarar.

Dubbla däck är nog som breda men svänger ännu sämre och ger mer grepp.

Men skillnaden är väldigt liten känns det som, man kan köra med vad man vill.

Kanske var FS19 så fanns det en mod som gjorde fälten till lera när det regnade så man kunde fastna. Men det är inte närheten av snowrunner.

Autoloader mod är en bra vän, även om det går att lasta med pallar och träd så är fysiken så dryg att jag brukar lasta en eller två själv och sen autoload resten.

1
Skriv svar