Songs of Conquest släpps till PS5, Xbox i år – får expansion 2025
Kan nämna att spelet redan nu har stöd för handkontrollerna både för Xbox och Playstation 5. Fungerar dessutom ypperligt att spela med så spelet kommer funka bra på konsol! Kommer bli nice att köra hot seat från soffan!
Det där låter ju helt underbart, hotseat i soffan låter fantastiskt.
En glad kalmarit boende på Gotland!
För dom som köpt, är kampanjerna bra? Jag lirar sällan mp så viktigt med bra kampanjer
Kampanjerna är bra.:)
Annars går det lira scenarion och banor mot datorn också.
"Writer and Fighter"
Riktigt mysigt spel. Jag och en polare har haft det sedan Early Access och påbörjade nu den största kartan vi hittade. Vi tog nog någon svårighetsgrad för lätt men bra för att komma in lite i hur det fungerar igen. För de som tycker om Heroes III fungerar det också riktigt bra. Musiken är fantastisk med. <3
Jag blir väldigt glad av att höra de har så mycket planerat med spelet. De två nya faktionerna ser riktigt intressanta ut. Blir intressant sen med kombinerade utrustningar med, brukar kännas magiskt att få ihop sådana.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3