Glad Nationaldag! 🇾đŸ‡Ș

Medlem
Glad Nationaldag! 🇾đŸ‡Ș

Idag firar vi vÄrt Àlskade Sverige.

"Hissa flaggan Àrad utav vÀrlden, hissa den i högsta topp. Den uppmaningen tycker jag, ja att den hÄller i evighet. Och med de orden vill jag hÀlsa er alla en riktigt glad [...]"

För min del blir det mest att hÀnga upp en fjuttig plastflagga och sen fortsÀtter jag spela. Frugan bakade lite bullar, men det var nog inte för nationaldagen utan för att hon Àr ledig. Denna nivÄ pÄ firandet Àr nog ungefÀr lika högtidlig som resten av Sverige firar nationaldagen? Sverige Àr nog vÀrldssÀmst pÄ att fira nationaldagen? För min del lÀgger jag större vikt vid pÄsk, midsommar, halloween (vÄrt kvarter firar halloween bÀst!), jul och nyÄr

Hoppas ni fÄr en skön dag!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

Medlem

Jag Àlskar nationaldagen för det Àr en röd helgdag och jag fÄr OB nÀr jag jobbar... Det Àr vÀl vÀrt att fira?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag Àlskar nationaldagen för det Àr en röd helgdag och jag fÄr OB nÀr jag jobbar... Det Àr vÀl vÀrt att fira?

StorhelgstillÀgg Àr alltid vÀrt och fira!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

Medlem

Blir jobb som vanligt, kanske jag klipper hÀcken och mÄlar lite om vÀdret tillÄter.

Inaktiv

SjĂ€lv Ă€r jag i stugan njuter av fina vĂ€dret frugan Ă€r i köket och lagar god mat och godsaker 👌👌

ReleasehÀstryttare

80 Är sen d-dagen!

Medlem

Tio Är sedan första commiten för Kubernetes. Det Àr vad jag firar idag.

Har aldrig direkt brytt mig om nationaldagen som sÄ, men röda dagar Àr ju trevliga oavsett.

Medlem

Hade man ju hoppats se som nyhet. LÀnge Leve Sverige och mÄ du bekÀmpa den ondska som sprider sig.

Man kan skÀmta om röd dag hit eller dit eller inte bry sig. Kom ihÄg det nÀr vÀlfÀrdssamhÀllet nedmonterats och du ska gÄ i pension.
Det Àr i dessa tider som vÄr sammanhÄllning och vÄrt gemensamma engagemang för landets vÀlfÀrd testas. Finns krafter som vill underminera nationens betydelse i utbyte mot globalism. Storföretag avskyr nationer för de beskattar och reglerar dem.

Dina och mina förfÀder kÀmpade för detta land och dina rÀttigheter och vÀrderingar. För att du skulle kunna njuta av det. Det Àr ocksÄ ditt ansvar att förvÀrva det till nÀsta generation.

Medlem

Det blir konjak och cigarr ikvĂ€ll med grannar đŸ„ƒđŸ‡žđŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș

Medlem

Sova extra lÀnge och ladda inför "riktiga" nationaldagen - Midsommar

Skrivet av Trycket:

Hade man ju hoppats se som nyhet. LÀnge Leve Sverige och mÄ du bekÀmpa den ondska som sprider sig.

Man kan skÀmta om röd dag hit eller dit eller inte bry sig. Kom ihÄg det nÀr vÀlfÀrdssamhÀllet nedmonterats och du ska gÄ i pension.
Det Àr i dessa tider som vÄr sammanhÄllning och vÄrt gemensamma engagemang för landets vÀlfÀrd testas. Finns krafter som vill underminera nationens betydelse i utbyte mot globalism. Storföretag avskyr nationer för de beskattar och reglerar dem.

Dina och mina förfÀder kÀmpade för detta land och dina rÀttigheter och vÀrderingar. För att du skulle kunna njuta av det. Det Àr ocksÄ ditt ansvar att förvÀrva det till nÀsta generation.

https://www.youtube.com/watch?v=WQFlu4L_iAU

Helt rÀtt! Dagen till Àra skall firas med en schysst kebab samtidigt som man lutar sig tillbaka i saccosÀcken och begrundar den stundande systemkollapsen. Mörkret breder ut sig över Svea Rike och endast om vi kan föra ringen till Kebnekaises yttersta topp och förgöra den kan frÀlsning nÄs.

Medlem

Glad Nationaldag alla som Àlskar detta vackra land. Blir rulltÄrta med tjejen för att fira dagen som sig bör.

Medlem

Firar absolut inte, Sverige har blivit ett riktigt skitland pÄ samtliga punkter.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

Firar absolut inte, Sverige har blivit ett riktigt skitland pÄ samtliga punkter.

Herregud, hur orkar du med dig sjÀlv? Det Àr kanske dags att ta en paus frÄn de högerorienterade propagandakanalerna och ge dig ut i solen (regnet) lite för att ta dig ur din bubbla. Det skulle nog göra gott, vÀrlden Àr inte sÄ dyster som du intalar dig sjÀlv att den Àr.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Helt rÀtt! Dagen till Àra skall firas med en schysst kebab samtidigt som man lutar sig tillbaka i saccosÀcken och begrundar den stundande systemkollapsen. Mörkret breder ut sig över Svea Rike och endast om vi kan föra ringen till Kebnekaises yttersta topp och förgöra den kan frÀlsning nÄs.

Hehe

KoP
Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

Har du bott pĂ„ tillrĂ€ckligt mĂ„nga andra stĂ€llen i vĂ€rlden under en lĂ€ngre tid för att kunna bilda dig den trĂ€ffsĂ€kra uppfattningen? 🙄

Medlem

Blir hemmagjorda hamburgare och glass till efterrÀtt denna fina dag tillsammans med sambon, kanske ocksÄ nÄgot svenskt spel

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Tacos och en whiskey i soffan nÀr barnen lagt sig. Ska fortsÀtta med Forspoken som jag startade förra helgen. Inte det bÀsta spelet, det har sina skavanker hÀr och dÀr men storyn griper ÀndÄ tag i en och huvudkaraktÀren Àr intressant. Helt klart vÀrt de 89kr jag spenderade pÄ det.

Medlem

Glad Nationaldag! 🇾đŸ‡Ș

1
Skriv svar